het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Fokke en Sukke

Fokke en Sukke kopen op eBay en betalen met PayPal.Fokke -> SukkeDat PayPal kan je dat wel vertrouwen, ik hoor zulke slechte berichten daarover.Sukke -> FokkeAls jij nu even iets koopt en betaalt met PayPal doe ik de verdere afhandeling wel.Fokke + S...

Opgelost! Zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen

Beste eBay, zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen.Er gaat best veel tijd zitten in het zo goed mogelijk beantwoorden van alle gestelde vragen en iedereen heeft immers recht op een antwoord en wi...

Stelende postbode!

Wie had dit ooit gedacht!Via eBay heb ik de laatste maanden zo'n 150 aankopen gedaan, eigenlijk wat ik maart gekocht heb is bijna allemaal niet aangekomen. Door eBay word ik daarop aangesproken en hebben ze nu al mijn aankoopgeschiedenis en feedback ...

Opgelost! Dit is eBay niet maar de community !

Veel leden denken dat dit de manier is om met eBay in contact te komen.Dat is niet zo. Voor een response van eBay zelf dient u via de Hulp link rechtsboven een voorgebakken vraag te stellen of een zodanige vraag te kiezen waarmee u zelf nog iets kan ...

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst. Volkoren kaakje, banaan. Koffie. Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1880 Weergaven
  • 1215 replies
  • 0 kudos

Ik heb na het plaatsen van 3 items problemen gekregen on weer een item op ebay.nl te plaatsen.

Ik ben eeb newbee op ebay. Na het plaatsen van een aantal advertenties laat ebay mij geen items meer te plaatsen. Bij het plaatsen van een advertentie als ik aankom bij het gedeelte waar ik een foto moet uploaden, krijg ik op dat venstertje ''non-akt...