Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verzendkosten wijzigt steeds.

Hoi, ik probeer olie aan te schaffen, maar bij de betaling zie ik dat de verzendkosten ineens gestegen zijn van 11,50 naar 21,50. Hoe zit dat? Met vriendelijke groet,Danny

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 113 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkeerd adres ingevuld

Hallo, Ik heb best wel wat dingen besteld de laatste tijd, ik kom er alleen nu achter dat mijn huisnummer mist in mijn adres. Wat moet ik nu doen? Ik heb overal namelijk voor betaald en het was geen klein bedrag.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 152 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Afleveradres fout

Ik heb een bestelling gedaan en zie dat mijn huisnummer is weggevallen bij besteladres. Hoe kan ik dat nog toevoegen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 109 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verzenden binnen X aantal dagen.

Hallo, Is er een regel, die bepaald binnen hoeveel dagen een verkoper zijn product op de bus moet doen ?Kan het namelijk nergens terug vinden, wil natuurlijk zo snel mogelijk mijn product ontvangen en durf ook geen andere te kopen. Groeten Thomas

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 193 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Royal mail nederland probleem?

Halloik heb een tablet besteld uit engeland via royal mail zou het er binnen 3 tot 2 werkdagen moeten zijnen hij kwam ook uiteindelijk na drie dagen helaas gemist volgens de tracking code stond er dat ze geprobeerd haddenhet item bij mij thuis aftele...

Opgelost! Bestelling laten afleveren bij postkantoor?

Hey, Onervaren gloednieuwe ebay gebruiker hier die even kop noch staart weet van hoe het zit met verzendingen. =/Ik ben vaak overdag niet thuis, buren ook niet, en liet daarom in het verleden pakket bestellingen afleveren bij Kiala punten en/of het p...

Wie bezorgt mijn pakket?

Ik heb op 9 juli een bestelling geplaatst en betaald.De verzending zou ik binnen 5 werkdagen krijgen, alleen is dat nu al een stuk later?weten jullie mischien wanneer dit pakket verzonden zal worden? en door wie het verzonden wordt?mvg,Redouan Mansou...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 276 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos