annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beste meneer ,MevrouwIk heb een vraag aan jullie,omdat ik ten einde raad ben.

Beste meneer,mevrouw

 

Bij deze heb ik een vraag voor jullie omdat ik echt ten einde raad ben.

 

Ik heb begin juli een protezione para catena scocche chain protection ricambi Honda NS gekocht bij moto 18 via Ebay.

Ik heb dit betaald op 9 juli 2013 via Paypal( bedrag 44.99 euro.)Transactie nr.:1047617785007

De verkoper is **********

Het objectnummer is :**********

 

Nu heeft ******* dit verstuurd via ***********

Ik heb dit ook gevolgt en het is 11-07-2013 vanuit Carpiano verstuurd op 13-07-2013 is het aangekomen in Breda en toen zijn ze het adres kwijt geraakt,

Contact gezocht met de verkoper om dit door te geven en die vroeg om de adres gegevens dit gegeven,maar intussen is mijn paketje weer naar Amsterdam gestuurd en daar gaat het in het depot en uit het depot.

 

Weer contact gezocht met de verkoper maar die zegt ik heb het goed verstuurd via eurodis, dus daar moet je wezen.Eurodis zegt nee wij hebben het goed verstuurd en het adres is in Breda kwijt geraakt dus moet je bij onze partner  postnl zijn,bij post.nl zeggen ze contact opnemen met  Eurodis dat weer gedaan die zeggen contact opnemen met post.nl dat weer gedaan en die verwijzen mijn weer terug naar Eurodis en verkoper,en zo blijft het op en neer gaan naar de zoveelste poging met post.nl en Eurodis en verkoper ben ik nog steeds niets wijzer geworden heb ik nog steeds mijn pakketje niet en mijn geld is ook weg,om echt gek van te worden.

Daarom schrijf ik jullie omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen en of jullie mij hiermee kunnen helpen?

Mijn hoop is dan ook op jullie gericht.

 

****************************

 

**********

*******************

 

Bij voorbaat Dank

 

Met Vriendelijke Groet

 

Frans Monsieurs

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0