Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Visreel

Heb een abu reel gekocht in Duisland kreeg meteen bericht hoe te betalen betaald maar krijg geen bericht ofde reel al is verstuurd Grt Eildert Meeter.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 155 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Waar blijft mijn bestelling?

Ik heb op 13 november iets besteld in Engeland. Is voor de sinterklaas...Het zou tussen 25 november en 29 november bezorgd worden. Helaas heb ik nu nog niets ontvangen! Delivery package 1 of 1 Estimated delivery Tuesday, Nov 25, 2014 - Saturday, Nov ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 257 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

10 november heb ik 'n CD Laura Fyfi .. Live at the Royal theatre Carré gewonnen en betaald.

10 november heb ik de veiling met de CD Laura Fygi Live at the Royal Theatre ... gewonnen en betaald bij forte_quint€13,83 is via Paypal en heb óók zelfs 'n E-mail verzonden en tot vandaag 28-November totaal geen teken gezien of CD ontvangen.Zijn ant...

Shipping info received

Hoi. Er staat bij Delivery package 1 of 1 : Shipping info received, helemaal in het groen, met een vinkje erbij.Wat betekent dat?De track en trace doet het nog niet. het is ongeveer 24 uur geleden..

status delivered maar heb niets ontvangen?

hoi, 2 weken geleden heb ik 2 paar schoenen gekocht op ebay.hieronder heb ik van 1 zending de shipping details geplakt.echter heb ik de paar schoenen nog niet ontvangen? is dit normaal? en weet iemand waar mijn schoenen nu zijn? ik heb iets lezen dat...

layout factuur

vandaag is plotseling de layout van de factuur veranderd..... (gecontroleerd op 2 computers)Afzender nu linksboven met daaronder gecentreerd logo en daar weer onder gecentreerd adres koper..... resultaat: factuur is onbruikbaar in een vensterenvelopp...

Als ik naar ebay.com ga zie ik dat mijn gekochte item al bij mij is afgeleverd, wat niet zo is ,

Ik heb een tas gekocht in de US.Als ik op ebay.com kijk bij verzendgegevens, zie ik dat de tas al op vrijdag 24 -10 -2014 is afgeleverd. Ik heb hem nog niet ontvangen.Maar als ik op ebay.nl kijk bij verzendgegevens, staat er dat de tas op 24-10-2014 ...

verzendkosten

ik wil meerdere artikelen bij 1 verkoper kopen, betaal ik dan voor ieder artikel verzendkosten

Besteld, betaald en niets ontvangen

Ben al ruim een maand verder, maar ontvang niets. Beloftes en beloftes. Al 5x gezegd dat het onderweg is. Ik denk niet, dat het nog komt.Een klant die aan het lijntje wordt gehouden.Trap er niet in.

Steeds meer onregelmatigheden postbezorging Postnl

Er treden steeds vaker onregelmatigheden op bij de postbezorging door Postnl. Dit betreft zowel gewone als aangetekende post.De klachtafhandeling is zoals die bij eBay geheel geautomatiseerd en uiteraard onbevredigend. Echter er is wel een verschil, ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 164 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos