annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Net even post.nl gebeld om te informeren hoe en wat, omdat een week geleden in het systeem op een tracking website internationale pakketjes (geen usps) ineens post.nl zichtbaar werd. Na de aankomst in Nederland duurt het minstens twee weken voordat de grote stroom pakketjes wordt verwerkt vanwege corona/minder personeel etc. dus we moeten nog geduld hebben. De klantenservice bevestigde overigens dat als er post.nl zichtbaar was het pakketje reeds in Nederland was, maar nog niet verwerkt in post.nl systeem.
Bericht 31 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Zit sinds 2 mei nog steeds vast in Chicago 😞
Bericht 32 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Mijn eerste pakketje kwam gisteren binnen.
In transit (Chicago) gestaan vanaf 9 april, er is dus hoop 🙂

Inmiddels meer mensen die al iets binnen hebben?
Bericht 33 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Dank voor je update. Nee, helaas nog steeds niks. Sinds 23/04 onderweg uit Georgia en na 29/04 stilte (onderweg uit Miami naar NL) dus waarschijnlijk op de boot van 15 mei en hier nog niet door post.nl verwerkt of pas op de boot van 9 juni en dan duurt het nog 1 maandje. Geduld...Stom van mij om iets in de VS te bestellen eind april...
Bericht 34 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Helaas nog niets ontvangen.
Bericht 35 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Idem, besteld en op transport, ahum in transit sinds 13 april. 18 april laatste update in transit, al die tijd geen motor kunnen rijden daar het een cruciaal part betreft, huil


@ramest-23  schreef:
Helaas nog niets ontvangen.

 

Bericht 36 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hi,

 

MIjn pakket uit de VS staat al sinds 22 mei vast in Den Haag.

Er staat bij status: MAIL PREPERATION

 

Het is dus al in Nederland maar het komt maar niet weg uit Den Haag... 

Iemand die weet met wie ik contact kan opnemen of hoe lang dit normaal gesproken duurt?

 

Ik heb al contact opgenomen met de verkoper maar nog geen reactie.

Heb mijn bestelling 10 mei geplaatst.

Bericht 37 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Ja, inderdaad. Ik las ergens dat in Den Haag de boel gesorteerd wordt. Na contact met post.nl vorige week bleek dat men minstens twee weken bezig is in Nederland na aankomst in haven van Rotterdam om de pakketjes in Nederland te bezorgen. Dit vanwege corona (personeel werkt op afstand).
Bericht 38 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Bij mij staat het pakketje al meer dan 1 maand sinds 29/04 op Den Haag mail preparation (betekent trouwens onderweg in een container naar Den Haag) en niet in Den Haag).
Bericht 39 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Bij mij staat ie ook al vast sinds 3 mei, terwijl het pakketje in begin april werd opgestuurd :): Ik heb ook nog geen melding dat het in Nederland is aangekomen, laat staan in Den Haag (waar die uiteindelijk terecht moet komen).
Bericht 40 van 117
laatste antwoord