annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Heeft iemand van jullie met de tracking status "In transit" zijn/haar pakket inmiddels ontvangen? Zo ja, is er dan alsnog een update in de tracking status gekomen, of is het pakket afgeleverd zonder uiteindelijke updates?
Bericht 11 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Heeft iemand van jullie met de tracking status "In transit" zijn/haar pakket inmiddels ontvangen? Zo ja, is er dan alsnog een update in de tracking status gekomen, of is het pakket afgeleverd zonder uiteindelijke updates? Ik heb namelijk ook hetzelfde probleem, sinds 17 april "in transit", sindsdien niets nieuws (het is nu 30 april).
Bericht 12 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Same here! Pakket staat stil sinds 13 april
Bericht 13 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Heb je inmiddels een update gehad Keschar24?
Bericht 14 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

By my staat we nu dit :

May 2, 2020, 2:31 pm
Processed Through Regional Facility
CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER
Your item was processed through our CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER facility on May 2, 2020 at 2:31 pm. The item is currently in transit to the destination.
May 2, 2020, 2:31 pm
Arrived at Regional Facility
CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER
April 17, 2020
In Transit to Next Facility
April 13, 2020, 10:28 pm
Departed USPS Regional Facility
COLUMBUS OH DISTRIBUTION CENTER
April 13, 2020, 10:24 pm
Arrived at USPS Regional Facility
COLUMBUS OH DISTRIBUTION CENTER
April 13, 2020, 9:09 pm
Accepted at USPS Origin Facility
COLUMBUS, OH 43230
April 13, 2020, 2:23 pm
Shipment Received, Package Acceptance Pending
COLUMBUS, OH 43230
April 8, 2020
Pre-Shipment Info Sent to USPS, USPS Awaiting Item
Bericht 15 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Van 17 april tot 2 mei bleef ie ook op transit hangen
Bericht 16 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hier hetzelfde aan de hand. Meerdere pakketjes die met USPS verzonden zijn staan al dagen vast. Ik denk dat USPS de pakketjes

wellicht vasthoudt i.v.m. corona, of er maar een beperkt aantal per dag "doorlaat". 

 

Het vreemde is wel dat ik ook een pakketje heb dat met eBay International Standard Delivery (eBay Send) verzonden is uit Amerika en deze heeft wel de normale tracking updates gehad. 

 

Sinds vannacht;

Arrived at delivery terminal NLAMSA

Bericht 17 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

"Fijn" om te horen dat anderen eenzelfde issue hebben - in die zin dat het wellicht te wijten is aan verkleinde capaciteit van USPS en niet aan het zoekraken van een enkel pakket. Geeft goede hoop dat de pakketten alsnog geleverd zullen worden. Ikzelf wacht op een onvervangbaar product en hoop dat het vroeger of later alsnog aankomt - in mijn geval is er sinds 17 april, de dag dat het pakketje ook werd verstuurd en is aangekomen in een regionaal distributiecentrum in Indianapolis, geen update meer geweest.
Bericht 18 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Erg vervelend dat dit, wanneer het geval is, niet gewoon aan alle ebayers wordt toegelicht. Dat zou een hoop zorgen besparen.


@smuskens  schreef:
"Fijn" om te horen dat anderen eenzelfde issue hebben - in die zin dat het wellicht te wijten is aan verkleinde capaciteit van USPS en niet aan het zoekraken van een enkel pakket. Geeft goede hoop dat de pakketten alsnog geleverd zullen worden. Ikzelf wacht op een onvervangbaar product en hoop dat het vroeger of later alsnog aankomt - in mijn geval is er sinds 17 april, de dag dat het pakketje ook werd verstuurd en is aangekomen in een regionaal distributiecentrum in Indianapolis, geen update meer geweest.

 

Bericht 19 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik wacht ook al een tijd op twee pakketjes vanuit de VS.
Eentje in transit vanaf 9 april, de andere vanaf 17 april.
Beide op Chicago international distribution centre.
Zijn er mensen die inmiddels alsnog hun pakket hebben ontvangen? Denk dat ik ze toch maar bij PayPal ga melden in de hoop in ieder geval nog m’n geld terug te krijgen.
Iets langer onderweg vanwege covid-19 snap ik best, maar hier lijkt iets flink fout te gaan...
Bericht 20 van 117
laatste antwoord