annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

In mijn geval ben ik ook op 2 pakketjes aan het wachten die via USPS verstuurd zijn.
De ene is al sinds 2 april op het Miami International Distribution Center en de andere sinds 9 april op het Chicago International Distribution Center.
Volgens de USPS website https://about.usps.com/newsroom/service-alerts/ zijn er inmiddels 3 boten met containers vol pakketjes richting Nederland gegaan. De eerste is op 8 mei aangekomen, de tweede op 15 mei (als het goed is) en de volgende komt om 7 juni pas aan.
Deze boten zouden pakketjes van de Miami, Chicago en NY JFK International Distribution Centers moeten vervoeren.
Ik denk dat het pakketje van “ramest-23” op de eerste boot zat, omdat deze op 12 mei in Nederland gearriveerd is.
Hopelijk zitten die van mij op de 2e boot en krijg ik morgen ook te zien dat ze in Nederland zijn.
Jammer dat USPS geen tussentijdse updates heeft gedaan over welke pakketje op de boten zijn gegaan.
Bericht 21 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?


@dezedoen  schreef:
Ik wacht ook al een tijd op twee pakketjes vanuit de VS.
Eentje in transit vanaf 9 april, de andere vanaf 17 april.
Beide op Chicago international distribution centre.
Zijn er mensen die inmiddels alsnog hun pakket hebben ontvangen? Denk dat ik ze toch maar bij PayPal ga melden in de hoop in ieder geval nog m’n geld terug te krijgen.
Iets langer onderweg vanwege covid-19 snap ik best, maar hier lijkt iets flink fout te gaan...

Ik heb zelf nog niets ontvagen. Het stelt me wel gerust dat ik ook pakketjes uit Duitsland kreeg en het daar al 3-4 weken duurde.

Bericht 22 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Info van USPS
https://about.usps.com/newsroom/service-alerts/
Ze sturen per boot ipv vliegtuig
Bericht 23 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Zelfde probleem, staat vast in Chicago, staat In Transit sinds 17 april, nog verder niets gehoord.

Bericht 24 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hier hetzelfde probleem. In Transit sinds 13 april, vanaf Jamaica NY International distribution center. Hoop dat pakketjes vanuit dat distributiepunt uiteindelijk ook op de boot zijn beland...

Bericht 25 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

En wat verwacht je dan van Paypal?
Bericht 26 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Dank voor de info!
Jammer idd dat USPS niet in de updates aangeeft dat spullen via een andere weg dan normaal schijnbaar toch deze kant op komen. Komende dagen rustig afwachten, hopelijk komt alles alsnog hier terecht.
Bericht 27 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Daar lijkt het idd op. Ik heb inmiddels nog niets ontvangen. De status van de pakketjes is ook nog niet gewijzigd. Maar wellicht dat er komende week wat ligt aan de horizon verschijnt.
Bericht 28 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Inderdaad er is usps post onderweg naar Nederland. De eerste containers werden begin mei verwacht. De tweede lading 15 mei en de grootste 9 juni. So fingers crossed.
Bericht 29 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Na het bereiken van haven Rotterdam duurt het nog gemiddeld 1 week (misschien wel langer, want post.nl doet er nu ook langer over). Usps heeft eind april besloten om alle “normale en achterstallige post” via oceaan te transporteren. Daarom duurt het zo lang. Het gaat om tonnen Europa post.
Bericht 30 van 117
laatste antwoord