annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vraagje aan ebay.nl

stephanthecollector
Community-lid

kunnen jullie je niet eens hard gaan maken voor jullie verkopers uit NL, zorg ervoor dat wij verzendkosten kunnen vragen die conform de werkelijke verzendkosten zijn, ik duid dan met name op het feit dat als je adverteert op b.v de UK site of ebay.com je alleen lokale verzendkosten mag rekenen, het heeft geen zin om deze items op ebay.nl te plaatsen omdat die gewoonweg niet worden gevonden door kopers in de UK en de VS. Of en misschien is dat een simpelere optie, voeg de optie zichtbaarheid in de UK en de VS toe als je een advertentie plaatst op de nederlandse site, die optie is wel beschikbaar op de UK site en die van de VS dus waarom hier niet, op die manier ben je en zichtbaar en kun je de werkelijke verzendkosten berekenen. Op die manier heeft de verkoper tenminste de optie, als je nu die verzendkosten wilt berekenen dan moet je de vraagprijs verhogen of je krijgt problemen met de betreffende site en moet je je verzendkosten verlagen omdat die ervan uit gaan dat je in dat land woont, want verder kijken dan hun neus lang is kunnen ze niet blijkbaar.

Bericht 1 van 105
laatste antwoord
104 ANTWOORDEN 104

Re: vraagje aan ebay.nl

stephanthecollector
Community-lid

je zult vast gelijk hebben maar ik ben (soms) nogal een vasthoudend type dus ik houd nog ff vol

Bericht 41 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

religiousstatue
Community-lid

Eind Maart verkocht ik via Ebay 2 items in Belgrado. Zoals in omschrijving vermeld heb ik binnen 24 uur na betaling  alles verstuurd naar door koper gegeven adres op Paypal betaling.Via Fedex, met online tracking. 2 dagen later kreeg ik een email van de koper dat hij bericht had gekregen van de douane in Servie dat hij invoerrechten moest betalen. Hij gaf aan dat niet te willen want dan zou de douane weten dat hij religieus antiek kocht ( dat was de inhoud) Hij vroeg me of ik het object niet terug kon laten komen en opnieuw wilde verzenden via mijn vrienden van TNT. Dan zou de douane niet moeilijk doen en hij beloofde schriftelijk alle extra kosten te betalen. Ik heb daarmee ingestemd en deze week kwam het item terug uit Belgrado. Zoals afgesproken heb ik hem gemeld wat de extra kosten waren, maar in plaats van te betalen gaf hij aan van de aankoop af te zien. Ik heb hem gevraagd om mijn kosten ( 2 keer verzending via Fedex en Ebay fee) terug te betalen. Deze "leuke"man uit Servie weigert dat te doen en eist zijn hele aankoop bedrag terug. Toen ik daarmee niet accoord ging diende hij een claim in bij Ebay die meteen het geld van mijn rekening hebben geblokkeerd. Ik heb de geweldige , hulpvaardige, uiterst vriendelijke , klantenservice alle gegevens gestuurd zodat ze kunnen zien dat ik de waarheid spreek. Ik heb dat gedaan zowel aan de klantenservicie in Nederland als in Amerika ( waar het item  ook verkocht is) maar zoals gebruikelijk heb ik na bijna 24 uur later taal nog teken gehoord van mijn vrienden bij Ebay. Het enige dat wel werkt, is dat 2 minuten na het verstrijken van de maand telkens automatisch mijn maandelijke nota van de rekening word afgeschreven. Hulp krijg je nooit van deze vlegels!! Inmiddels heeft de koper me ook nog 2 negatieve feedbacks gegeven met een tekst waar de honden geen brood van lusten en daarnaast blijkt uit zijn tekst dat hij willens en wetens dit heeft opgezet met de bedoeling mij geld te laten verliezen. En Ebay???  Ze doen niets!!! geen reaktei, niets. In januarie heb ik een vraag gesteld aan klantenservice Amerika, tot vandaag geen antwoord. In januarie een vraag gesteld aan Ebay Nederland. 2 antwoorden gehad, ellelange brij van woorden, maar geen enkel bruikbaar antwoord. Het eerste antwoord was duidelijk, de klantenservice had ( of kon) mijn vraag niet begrijpen ( of was het toch een computer???) Ik ben benieuwd hoelang verkopers nog accepteren dat Ebay NMederland, Amerika, Duitsland, blijven doorgaan met het negeren van hun klanten. Het nooit geven van antwoord en mensen aan het lijntje houden.

Bericht 42 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

kopersbescherming
Community-lid

En toen...

Bericht 43 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

stephanthecollector
Community-lid

was er een oorverdovende stilte!

Bericht 44 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

Alleen wijzigingen die eBay MEER geld opleveren worden doorgevoerd.





Bericht 45 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

moadestien
Community-lid

En toen...



was er geen kopersbescherming meer.


Bericht 46 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

stephanthecollector
Community-lid

erger nog! er bestaat geen verkopersbescherming!!

Bericht 47 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

Ik wacht op een alternatief van Google :')

Bericht 48 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

http://www.youtube.com/watch?v=NfhWirlm0Ho&feature=player_detailpage

Bericht 49 van 105
laatste antwoord

Re: vraagje aan ebay.nl

stephanthecollector
Community-lid

en hoe staat het hiermee?

Bericht 50 van 105
laatste antwoord