Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

abonnementskosten voor topwinkel plus

Is iemand op de hoogte van verniieuwde tarieven op topwinkel en topwinkel-plus. Deze zouden zijn ingegaan per 6 november doch zijn , voor mij, niet te vinden.Gaarne assistentie.marnix22

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 406 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Retourzending als verkoper

Ik heb een item verkocht aan iemand in Australië die claimt nu dat dit item niet in order is en heeft via ebay een retourtraject opgestart. Ik heb als verkoper gekozen dat retouren zelf betaald worden door de koper, de klantenservice vanuit "australi...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 230 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Terugschakelen van oude naar nieuwe verkooptool

Toen ik gisteren een object wilde aanbieden voor verkoop en de rubriek selecteerde, kreeg ik van ebay de melding dat deze rubriek in de nieuwe verkoopformulier nog niet beschikbaar was. Ik kon de terugschakelen naar het oude verkoopformulier om de ru...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 208 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten wijzigen bij samengevoegde aankoop.

Hoi, Koper heeft 2 items gekocht.Ik wil betalingsgegevens verzenden, zou op die pagina moeten kunnen de verzendgegevens aanpassen of zelfs korting kunnen geven.Als ik op herberekenen klik gebeurt er niks en blijft het totaalbedrag beide verzendingen ...

kosten wegens niet betalen

Ik heb iemand die niet betaald en heb al telefonisch contact gehad omdat op mails niet meer wordt gereageerd.Deze persoon woont in litouwen en het zal wel niet goedkoop zijn om deze constant te moeten bellen.Worden deze belkosten ook vergoed door eba...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 382 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Foto's uploaden defect

Vandaag zie ik dat het uploaden van foto's niet goed werkt op Ebay. Tot nu toe nooit last van gehad. Meer mensen met hetzelfde probleem? En waar kun je dit melden bij Ebay?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2037 Weergaven
  • 27 replies
  • 1 kudos

uploaden van foto's werkt niet

Uploaden van foto's werkt sind een paar dagen niet meer. Zijn de problemen bij Ebay bekend? En hoe kan ik die melden ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1175 Weergaven
  • 13 replies
  • 1 kudos

Onbeperkt plaatsen is weer terug bij Ebay!

Eindelijk een verbetering bij Ebay NL. De mogelijkheid om onbeperkt gratis te plaatsen is weer terug. Waarom zou Ebay dit doen? Iemand een idee?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 406 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos