Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe voeg ik mijn eigen logo toe in basis shop

Het lukt mij niet om mijn eigen logo te uploaden in mijn basis shop. Verder ook geen info over te vinden of dit in een basis shop kan.Iemand een idee? Ook een thema veranderen lukt niet. Wel om in te stellen maar wordt niet getoond. Alvast hartelijk ...

Verkopen Zonder creditcard

Ik heb geprobeerd om iets te plaatsen op eBay, maar dan word ik omgeleid om een automatische betaling in te voeren. Ik vul dus paypal in en dan word mij ook mijn credit cars gegevens gevraagd. Kan dit ook anders? Ik heb namelijk geen creditcard. Alva...

Factuur maken

Via een ebay bericht heb ik een aanbod op meerdere artikelen ontvangen van een bestaande klant. We zijn een totaalprijs overeen gekomen en de klant vraagt om een factuur via Ebay.Hoe maak ik die??? Ik kan het nergens vinden.....Alvast bedankt!Claire

Nieuwe verkopers op ebay pas op!

Als nieuwbakken verkoper dacht ik even een artikel te verkopen op ebay.com. Dit lukte prima, ik mocht wel 50 artikelen gratis inbrengen. Helaas werd ik na de verkoop ruw wakker geschud. 10% mocht ik even aftikken bovendien wilde de koper het produkt ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 447 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kan je je aankoop annuleren als je erachter komt dat de verkoper zelf de prijs opdrijft door zelf te

Ik heb gemerkt dat een verkoper zelf op zijn te koop aangeboden biedt om de prijs op te drijven uiteindelijk heb ik gewonnen maar wil nadat ik dit heb opgemerkt de koop annulerenen kan dat gaat hieom een twee tal links: deze persoon heeft een bod uit...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 256 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkopen op ebay lukt niet

Sinds een paar dagen kan ik niets meer verkopen op ebay.Telkens ik iets wil verkopen krijg ik de melding."Er is een probleem met deze aanbieding"OfObject kan niet worden aangeboden of gewijzigd. De titel en/of beschrijving bevat wellicht ongepaste ta...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 575 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

kosten verwijderen advertentie

Goedemorgen, Ik heb een advertentie geplaatst met vaste prijs.Nu heb ik het product onderhands kunnen verkopen aan een vriend Zijn aan het verwijderen van de advertentie kosten verbonden ? ik kan dit nl nergens terugvinden. Overigens staat de adverte...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 224 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

old feedback revision

hello, i have some negative feedback but i fixed the problem with them, now i want to send a feedback revision but it said: There is no feedback eligible for modification. how can i fix that problem?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 195 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

HTML via use.com

Hallo,Ik gebruik voor mijn Ebay Advertenties HTML opmaak, dit doe ik via use.com.Nu blijkt dat hier een verborgen link achter zit naar use.com, en dit blijkt nu in strijd met de beleidsregels.Kan een HTML expert mij vertellen hoe ik use.com kan blijv...

Opgelost! Verkopen op eBay.de

Hoi allemaal,Sindskort plaats ik ook aanbiedingen op eBay.de, heel fijn want hier kan je beter het product die je verkoopt categoriseren.Wel ben ik laatst een probleem tegengekomen. Ik heb dus iets verkocht, aan iemand uit Duitsland, en toen ik de be...

Actieve content 9flash e.d.) in aanbiedingen. Hoe vind ik die?

eBay heeft een aantal berichten gestuurd waarin gevraagd wordt om actieve content uit aanbiedingen te verwijderen. Je krijgt de indruk die active content zelf geplaatst te hebben. Echter hoe kan dat als je alleen maar de standaard template van eBay z...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 241 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos