Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

'Het ligt niet aan u. Het ligt aan ons' storing servers

Sinds 3 dagen kan ik geen advertenties meer plaatsen.Dit komt door een fout/storing door de servers.Er word aangegeven dat het niet aan mij ligt maar aan Ebay en dat de servers plat liggen.Ik heb Ebay hierover gemaild en gisteren reactie terug gehad ...

Ebay.jpg

Er lijkt iets te ontbreken. e-mail adres voor Pay Pal

Ik wil mijn verkoop pagina klaar maken, maar ik krijg steeds deze melding: Er lijkt iets te ontbreken. Corrigeer eventuele problemen en probeer het opnieuw.E-mailadres voor PayPal Ik had PayPal niet eens aangevinkt. Hoe kan ik dit toevoegen, heb evt....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 221 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

factuur sturen

Hoe kan ik in de vernieuwde lay-out een factuur sturen naar mijn kopers?Ik kan in de nieuwe verkopershub geen knop hiervoor vinden.En hoe kan ik verkopen van verschillende dagen nu samenvoegen op een factuur?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 85 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Is er een alternatief voor paypal te vinden?

Is er een alternatief voor paypal te vinden?Klantenservice is onbereikbaar en bedrijf keldert Met bereikbaarheid achteruit .Vanwege corona zogenaamd..Vertrouwen is gedaald naar absoluut nulpunt Nadat ze gewoon chat berichten verwijderen .zonder te an...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 83 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

verkopen op ebay.de

Hallo Allemaal, Ik heb een webshop met ruim 50.000 artikelen. Een tijdje geleden verkocht ik wel een fiets, maar ik moest ook ruim 74 euro commissie betalen dat was ruim 10 % van de verkoop. Een beetje veel lijkt mij. En wat gebeurt er werkelijk op e...

Aan koper vragen om transactie te annuleren - hoe lang duurt dit?

Ruim een week geleden heb ik een item verkocht (veiling) aan een koper met 0 feedback. Na een aantal keer een betalingsherinnering verstuurd te hebben heb ik de koper gevraagd de aankoop te annuleren via een geschil. Deze persoon reageert echt helema...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 161 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

hoe verwijder ik enorme thumbnail van mijn ebay shop?

Hallo, In mijn Ebay winkel staat een enorme thumbnail die ik niet heb geplaatst en ik heb geen flauw idee hoe ik die weg krijg.Bij de instellingen heb ik het winkellogo uitgeschakeld maar dat veranderde niets.Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplo...

Eigen Professionele Template maken?

Als ik een aanbieding hebt gemaakt als zakelijke verkoper en het op de ebay.com heb geplaatst, staat er onderaan oa."vergelijkbare aanbieding maken " en "opslaan als template". Dit begrijp ik, echter is dit een standaard template.Nu zie ik ook profes...

DHL internationale tracking issues

Hoi,Ik verstuur mijn eBay.com verkopen met DHL. Komen altijd goed en tijdig aan.Het probleem wat ik heb is dat de tracking niet goed werkt bij dhl. Alle tracking vanaf carrier scan als ik het pakket inlever t/m Duits sorteer centrum is te zien op dhl...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 474 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos