Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Geen e-mail ontvangen

Hallo, ik schijn een aantal items verkocht te hebben gisteren-avond zie ik zojuist via Overzicht Verkoopmanager, maar ik heb hier geen e-mails van mogen ontvangen. Er staan geen nieuwe berichten via http://mesgmy.ebay.nl en ook niets te vinden via mi...

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

Beste leden, Al onze aanbiedingen zijn plotseling verwijderd door eBay omdat ze facturen willen zien, nu is dat geen probleem want die krijgt eBay gewoon. Echter worden er door eBay automatische emails verzonden dat de koper snel zijn geld terug MOET...

Particulier verkopen op Ebay internationaal - DRAMA !

Als particuliere verkopen. kun je beter maar niet verkopen via Ebay want het is een drama. Ik heb in jan 2012 verkocht via Ebay.com (USA) een schilderij. Twee weken nadat ik mijn schilderij al verstuurd had, kon ik pas over mijn geld bij Paypal besch...

Welk bedrijf kan voor mij een goed uitziende pagina maken ?

Ik wil graag een professioneel uitziende pagina die ik voor meerdere artikelen kan gebruiken. Wij verkopen autosportbanden maar voor al die artikelen wil ik dezelfde layout. Deze layout wil ik ook graag terugzien in de eBay shop. Ik wil dit niet zelf...

maximaal items per factuur??

Kan het kloppen dat je maximaal 40 items per factuur kan krijgen? Ik had gisteren en klant met 67 items maar moest die dus in 2 facturen naar hem toe sturen. Is dit nog ergens in te stellen of is dit het maximale dat ebay toe staat??

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 34 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Feedback geven hapert?

Ik krijg de laatste tijd iedere keer als ik feedback wil geven de eerste keer het bericht dat ik geen feedback kan geven omdat het desbetreffende lid niet meer bij Ebay is ingeschreven! Probeer ik het een 2e keer dan geschiedt feedback geven probleem...

Verkoop en BTW

Hallo, Ik wil mijn producten zowel binnen als buiten de EU verkopen. Ik ben een zakelijke verkoper en wil mijn producten voor kopers buiten de EU zonder BTW weergeven. Tevens wil ik de producten voor kopers binnen de EU inclusief BTW weergeven. Hoe k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1330 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

WANEER komt er een ebay die de verkopers helpt

Ik heb een lijst aangelegd voor Bieders of kopers blokkeren voor je aanbiedingen , en toch heb ik weer eentje die in de lijst staat die een product koopt en nooit betaald hoe kan dat. Werkt dit niet ! Fake! heb een product verkocht met als voorwaarde...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Negatieve feedback ontvangen

Vorige week heb ik iets verkocht via Ebay.com Omdat ik wegens een tekort aan inpak-materiaal het pakketje pas heb verzonden na 5 dagen inplaats van binnen de 3 dagen kreeg ik een boze mail van de koper. Nu heb ik (zonder dat het pakketje ook nog maar...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 59 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

GHOST KOPERS

Ik heb een lijst aangelegd voor Bieders of kopers blokkeren voor je aanbiedingen , en toch heb ik weer eentje die in de lijst staat die een product koopt en nooit betaald hoe kan dat. Werkt dit niet ! Fake!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 99 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Wie heeft er verstand van verkopen op eBay ?

Beste, Vroeger waren er "Powerseller Vekopers" die voor jou objecten konden of wouden verkopen, ik zoek deze optie of betrouwbare verkopers die mijn goederen willen aanbieden/verkopen. Ik heb namelijk 6 dure telefoons liggen, 3 keer Iphone 4S en 3 st...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 255 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Eerste keer iets verkopen, HELP!

Hallo allemaal, Ik heb een hoop help onderwerpen gelezen over het verkopen van spullen op ebay. Ik zie eerlijk gezegd de bomen door het bos niet meer, (ligt vast aan mij). Ik hoop dat iemand mij uit zijn eigen ervaring op weg kan helpen. Ik wil een k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 106 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

best offer verkoop gaat niet op ebay.nl?

Klopt het dat er geen "best offer" verkoopvorm op de nederlandse ebay beschikbaar is? Of kijk ik nu ergens overheen...? Op de .com en .de kan ik items te koop zetten met deze optie, maar niet op de .nl site.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 419 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos