annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback geven hapert?

Ik krijg de laatste tijd iedere keer als ik feedback wil geven de eerste keer het bericht dat ik geen feedback kan geven omdat het desbetreffende lid niet meer bij Ebay is ingeschreven!


Probeer ik het een 2e keer dan geschiedt feedback geven probleemloos.


Ergens een hikje in het systeem?


Een kennis van mij heeft hetzelfde probleem dus het ligt niet aan mijn computer!


Meer verkopers met hetzelfde probleem?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Feedback geven hapert?

Hoi; hier hetzelfde probleem; ik heb daarover een vraag gesteld bij Ebay-helpdesk. Krijg je na 5 dagen antwoord dat "je vraag niet beantwoord  kan worden" omdat je inlognaam en het objectnummer niet genoemd hebt. Nou, daar zakt mijn broek vanaf hoor.


Maarre. . . het ligt dus niet aan jou.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Feedback geven hapert?

Reactie Ebay op mijn vraag probleem feedback


 


Bedankt voor uw e-mail waarin u schrijft dat u problemen hebt op onze site.


Om dit probleem op te lossen raad ik u aan de cache van uw browser regelmatig te legen en de cookies regelmatig te wissen.


De 'cache' is de map waarin kopieën van plaatjes en internetpagina's worden bewaard. Cookies zijn kleine bestanden die door websites op uw harde schijf worden gezet, zodat deze site herkend wordt door uw computer.


Als u Internet Explorer gebruikt, moet u het volgende doen om uw cache te legen en cookies te wissen:


1) Klik in het menu 'Extra' op 'Internet-opties'.
2) Klik op het tabblad 'Algemeen'.
3) Klik op 'Cookies verwijderen'.
3) Klik vervolgens op 'Bestanden verwijderen', vink het vakje 'Ook alle offline items verwijderen' aan en klik op 'OK'.
4) Klik op 'Toepassen'.
5) Klik op 'OK'.


Bovendien raad ik u aan de veiligheidsinstellingen van Internet Explorer te controleren. Te strenge veiligheidsinstellingen kunnen de functionaliteit van de site in de weg staan. Op de volgende pagina van Microsoft vindt u meer informatie over het instellen van de beveiliging in Internet Explorer:


http://support.microsoft.com/kb/174360/NL/


* Deze instructies gelden voor Internet Explorer 6.0 en komen eventueel niet overeen met uw versie van Internet Explorer. Meer informatie over hoe u uw versie kunt instellen, vindt u via de hulpfunctie van Internet Explorer.

Als u Firefox gebruikt, moet u het volgende doen om uw cache te legen en cookies te wissen:

1) Ga naar het menu 'Extra' en kies 'Recente geschiedenis wissen'.
2) Selecteer "Alles" bij 'Te wissen tijdsperiode'.
3) Vink de optie 'Details' aan.
4) Vink voor het wissen van de cache de optie 'Buffer' aan.
5) Vink voor het wissen van de cookies de optie 'Cookies' aan.
6) Klik op de button 'Nu wissen'.

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Feedback geven hapert?

stephanthecollector
Community-lid

dat is dus het meest voorgekauwde antwoord aller tijden van eBay, ook ik ondervind soms een probleem met FB geven, krijg dan ineens de melding dat betreffend lid niet meer ingeschreven staat bij eBay! als ik dan terug ga en het nog een keer probeer dan lukt het wel!



Omgekeerd zal het dus ook wel zo gaan, en wat als nu een koper denkt hee de verkoper is niet meer ingeschreven! daar kan ik niets meer kopen! Hoe gaat ebay dat oplossen????

Bericht 4 van 4
laatste antwoord