Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

*** Vanaf 8 juni op eBay.nl: verhoging verkoopkosten

Voor een particuliere verkoper worden de verkoopkosten vanaf 8 juni aangepast. Dit betekent voor een item dat geplaatst wordt als veiling vanaf 1 euro dat bij opbrengst tot 2,50 de kosten gaan dalen maar dat bij opbrengst vanaf 2,50 euro de kosten ga...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 251 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Eerste 75 Gratis? Toch kosten

Gister ging de nieuwe kalendermaand in dus ik wilde nieuwe items uploaden met Turbo Lister, echter gaf deze gewoon de kosten aan voor de advertentie's.

Krijg Ebay rekening in dollars?

Begin september ontving ik 2 rekeningen, 1 grote rekening zoals gebruikelijk in euro's en een rekening van $1.29. (in dollars dus)Nu krijg ik al jaren alleen maar 1 rekening en alleen in euro's.Ik heb het nagekeken en die rekening van $1.29 bestaat u...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 92 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

De geheime Ebay/Paypal adressen.

Mocht iemand telefonisch of schriftelijk contact willen met Ebay of Paypal, hier zijn wat adressen: http://consumerist.com/2008/06/06/all-the-secret-paypalebay-email-addresses-and-phone-numbers-you-could-ever-want/

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 279 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Ik zag tot mijn verbazing dat het plaatsen van advertenties nu ineens geld kost? En ik wil toch eens vragen waarom? En wat heeft het dan nog allemaal voor nut? Ik probeer mijn strips te verkopen en heb inmiddels ongeveer 1000 advertenties op ebay sta...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 1104 Weergaven
  • 40 replies
  • 4 kudos

Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

Ik voldoe aan alle eisen voor verkoperskorting. Alleen krijg ik die niet, want volgens Ebay moet ik minstens 80% van mijn aanbiedingen met Paypal betaling aanbieden en heb ik 0% Paypal aanbiedingen. Terwijl ik 100% van mijn verkopen aanbiedt met Payp...

Vermoedelijk nep koop account

Hallo, Ik had mijn video camera met accesories te koop staan hier op eBay totday iemand plotseling het direct had gekocht. Omdat dit mijn eerste keer is dat ik via eBay iets wilde verkopen was ik een beetje verbaast over hoe snel alles gaat. De perso...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Hoe kan het, dat adverteren niet meer gratis is in Nederland ?

Zou vanavond beeindigde aanbiedingen opnieuw plaatsen en wat schetste mijn verbazing ?Er worden advertentiekosten berekend. Zat in now time op 40,00 euro, toen ik het in de gaten kreeg.(Krijg ik er niet uit)Paar jaar geleden kreeg ik een mailtje, dat...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1149 Weergaven
  • 12 replies
  • 3 kudos