Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

BTW wijzigingen vanaf Jan 2015..

Gisteren een email van ebay in me mailbox.. tegenwoordig zijn de meeste emails omtrent meer wijzigingen goo deze ook:( we gaan meer betalen vanaf jan 2015 omtrent de belastingen verhogingen... ik denk dat het zo wel erg duur word om nog leuk wat te v...

Advertentie niet vindbaar / zichtbaar

Ik heb nu al even gezocht in vraag en aanbod en tussen de forum posts. Ik ga alsnog mijn vraag stellen, aangezien ik het niet kan thuisbrengen. Ik kan zowel in de rubriek als in de zoekmachine met de exacte advertentie titel mijn geplaatste advertent...

Ebay winkel

Ik zou graag mijn ebay winkel laten bouwen maar ik vind niemand.Weet er iemand die dit kan?

Het nieuwe beleid voor verkopersprestaties

Hallo, Ik heb zojuist een mail gestuurd naar eBay met de volgende vragen. Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is Ik heb vragen over verkopers prestaties en de nieuwe normen. Om koperservaringen zo positief als mogelijk te houden doen we heel v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1228 Weergaven
  • 14 replies
  • 1 kudos

How to start with a starting price in a value method

I just strated to run my store, but I got stuck when I was setting the strating price. I tried several at times, it was always showing that I 'typed a Invalid price. I really do not know why. Please help me, thank you all!

verkopen en 3 weken wachten op je geld

Heb 3 weken geleden div spullen verkocht op ebayspullen verstuurd naar div adressen porto betaaldgeld staat nu op paypal .........dit nu bijna 3 wekensta nog steeds met lege handen................. nu maar hopen dat mn geld bij exact 3 weken vrijkomt...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 261 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Startprijs

Iemand biedt op een van mijn objecten, maar het bod blijft op de startprijs staan. Weet iemand hoe dat kan?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 342 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Er verschijnt geen vakje om het minimum bedrag in te vullen als ik aan geef dat ik dat wil instellen

Als ik het vakje aanvink om een minimum bedrag in te stellen verzchijnt er nergens een vakje om het bedrag in te vullen. Ik klik op "Object herzien"Dan op "Opties toevoegen of verwijderen"Ik vinkje het vakje aan dat staat voor "Stel een minimumverkoo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 164 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos