Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

ik heb een mail van ebay,

ik heb een mail ontvangen van ebay??? klopt het dat het verstandig is om je wachtwoord te veranderen , ??? ik hoor het wel.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 454 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Aankoop kan niet worden verwerkt

Hallo, Ik heb een aankoop gedaan, nu wil ik deze gaan betalen via paypal.Hij geeft aan dat de betaling niet kan worden verwerkt als ik inlog.Mijn paypal account heeft al een tegoed wat ruim boven het aankoop bedrag is.De rekening is nog niet bevestig...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 205 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoper opent een geschil...

Op 30 april j.l. heb ik een object gekocht en betaald en rustig gaan afwachten tot het zou binnenkomen ( komt uit China).Dan krijg ik een bericht dat het niet leverbaar is en of ik wil doorgeven waar het te retourneren bedrag gestort kan worden, stuu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 147 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wanneer negatieve feedback

Heb een paar plaatfouten (postzegels) besteld alhier en betaald. De postzegels zijn geleverd op eentje na, die zat er niet in. Ik hierop nu een week geleden een berichtje gestuurd naar de verkopende partij hoe dit op te lossen? Of dat de postzegel to...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 240 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Verkeerd adres

hallo allemaal,Ik heb vandaag iets gekocht op ebay, maar ik had per ongeluk een verkeerd adres opgegeven (eentje die niet bestaat). ik heb de ebayer meteen een email gestuurd dat het een fout was en het goede adres doorgegeven. De ebayer woont in Dui...

Hoe neem ik contact op met Customer support ? Ik heb een mail met het verzoek contact op te nemen..

Hoe neem ik contact op met Customer support ? Ik heb een mail met het verzoek contact op te nemen Customer Support. Betreft een annulering tot aankoop.Aankkop prijs is 15 dollar met de melding Free Priority Shipping. Als je gaat afrekenen blijkt er o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 182 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

site van Antikloge in Duitsland is niet beschikbaar

Ik kan niet kopen op de site van antikloge in Duitsland er komen maar vier of vijf artikelen te voorschrijn en daar kan je ook niet op bieden.Zijn er nog meer mensen met dit probleem.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 169 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betalen bankbetaling

Op 13 april heb ik 2dingen gekocht bij iemand uit engeland. IK heb gekozen voor betalen met bankbetalig. Inmiddels is het 20 april en er is nog steeds niks afgeschreven door paypal, heb diezelfde dag ook het juiste saldo op paypalrekening gezet. Wann...

Goed en doordacht opgelicht, paypal trapt erin...

ik wil wat kopen voor een behoorlijk bedrag betaal met paypal. om het onderdeel te maken duurt min 60 dagen geeft de verkoper aan . geld terug vorderen kan maar tot 45 dagen dacht ik . dus als de verkoper niet leverd ben ik het geld kwijt en het onde...

Waarom wordt er bij betaling gevraagd om creditkaartgegevens terwijl ik mijn rekening heb gekoppeld?

Hallo,Graag zou ik wat willen kopen via Ebay. Iedere keer, nadat ik ben ingelogd bij Paypal om de betaling te kunnen doen, wordt er gevraagd om de creditkaart gegevens. Die heb ik niet, daarom ook mijn rekeningnummer gekoppeld aan Paypal. Ik heb gehe...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 136 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos