Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

aankoop niet leverena het

Dat dit zo maar kan vind ik onbegrijpelijk artikel betaald en niet leveren.Geld terug gestort gekregen door te bellen met Paypal.Verkoper bied daarna het artikel weer gewoon aan te weinig opgebracht?Bied het dan niet aan ter veiling maar vraag een va...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 124 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Kan geen actie nemen bij geschil over annulering

Ik heb een item geannuleerd. Dit was geen probleem zei de verkoper. Hij heeft het bedrag ook al teruggestort, maar nu moet ik van Ebay actie ondernemen om aan te geven dat ik akkoord ga met de annulering. Pas als ik dat gedaan heb, is het 'geschil' o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 264 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

feedback herzien

Ik heb bij een firma iets besteld en ontvangen. Ik moest een feedback geven en gaf een slechte omdat het artikel me tegen viel. Nu krijg ik van de firma een mail of ik mijn feedback wil herrzien omdat het slecht is voor hun klandizie,, en ze zeiden o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 86 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Alsnog een negatieve feedback geven mogelijk?

Is het mogelijk om alsnog een negatieve feedback te geven nadat ik eerder een postieve gegeven had? Ik had postzegels besteld alhier. Gewonnen, betaald en netjes de volgende dag ontvangen. Hierop was dus mijn positieve feedback gebasseerd. In de adve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5596 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ik heb iets gekocht en nog niet betaald en nu wil ik het product niet meer hebben kan dat?

Beste lezer, Ik ben nieuw en nog niet bekent met ebay,Ik heb op 20-7-2013 op betalen gedrukt om te kijken of ik dan de omgerekende prijs zou zien.Daarnaast heb ik de verkoper een mail gestuurd met wat de verzenddkosten zouden zijn als hij het naar ne...

Feedback in lijst verkoper

Ik heb het laatste jaar een flink aantal aankopen gedaan en daarop ook feedback gegeven, ik wil de feedback weer ophalen om te kijken wat ik ook alweer allemaal gekocht heb.......ik kan mijn feedback echter niet meer terugvinden in de lijst van de ve...

Invoerkosten berekent

Ik heb een jack besteld uit Amerika, het bedrag zat onder de 22 euro, waar ik van uit ging dat er geen Invoerrechten en geen B.T.W. hoeft te betalen. Nu moet er door eBay wel invoerrechten worden betaald van zo'n 14 euro. Na een mailtje naar de suppo...

Klantenservice ondermaats

Ik heb een aankoop gedaan die ik niet kan betalen omdat de verkoper de totale factuur incl shipping niet heeft verstuurd.Deze weigert ook contact te leggen. Nu heb ik hier vorige week een vraag in dit forum over gesteld. Ik krijg 1 reactie: De factuu...