Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Vraag over negatieve feedbacks

Hallo, Ik keek vanavond weer op mijn Ebay bij mijn feedbacks. Tot mijn grote verbazing kreeg ik van 1 iemand 4 negatieve feedbacks en 5 positieve van dezelfde persoon. Hij vond de verzendtijd nogal lang voordat hij het binnen had. Dit kan niet mijn p...

Van ebay nederland naar ebay uk tijdens veiling

Dag allemaal, ik heb op dit moment 2 veilingen lopen via ebay nederland. Ze lopen 6 dagen en moeten nog 4, maar er is nog 0 keer op geboden. In Engeland wordt een vergelijkbaar object aangeboden met op een uur na zelfde looptijd, en daar wordt al wel...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 289 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay Limiet

Ik krijg al paar weken onderstaande melding, Wat is dit? Waarom kan ik wel een veiling plaatsen en een Nu kopen advertentie niet? Hoe kan ik de status controleren van de Limieten? Alert! As a new seller you’ve reached the selling limit for the number...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

onroerendgoed

Ik probeer een rubriek te vinden waar men onroerendgoed kan aanbieden internationaal. Is nog niet gelukt. Ik kan ook helemaal geen onroerendgoed vinden op intenationale sites. Vraag: kun je wel onroerendgoed aanbieden op ebay?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 70 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ebay .com fout

Hallo, Ik probeer artikelen aan te bieden op ebay.com, maar ik woon in nederland, kan ik dan ongelimiteerd producten aanbieden op ebay.com? Maar nu is er wel een fout op ebay.com, als ik ene product op ebay wil gaan zetten moet ik een onderwerp kieze...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 512 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Merkcategoriën in buitenlandse ebaysites

Sinds begin Mei is op de buitenland ebaysites mogelijk om automotive onderdelen in een merkspecifieke categorie te plaatsen, iets wat op ebay.nl gewoon niet kan. Aangezien onze onderdelen merkspecifiek zijn en de merkcategorie zoekoptie nr 1 voor pot...

Ebay plaatingskosten

Hallo, Ik heb gisteren een aantal advertentie's op Ebay gezet die vanmiddag zijn afgelopen.Hiervoor hoefde ik op de Duitse Ebay geen plaatingskosten te betalen.Nu wou ik weer een aantal advertentie's plaatsen en nu zie ik dat ik opeens 25 cent per ad...

Item verkocht maar foutje in titel

Beste eBay-ers, ik heb eergister een Galaxy Tab 10.1 verkocht aan iemand uit Oostenrijk. Maar zag een uur voordat de veiling afliep dat de titel verkeerd was. Het moest de 7510 zijn ipv 7511. Ik kon dit niet meer aanpassen maar heb het wel gemeld aan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 73 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Object verkocht maar foutje in de titel

Beste eBay-ers, ik heb eergister een Galaxy Tab 10.1 verkocht aan iemand uit Oostenrijk. Maar zag een uur voordat de veiling afliep dat de titel verkeerd was. Het moest de 7510 zijn ipv 7511. Ik kon dit niet meer aanpassen maar heb het wel gemeld aan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Nieuw beleid Ebay Duitsland: koper betaald aan ebay en ebay aan verkoper...

Net het nieuwe verkoop beleid voor ebay duitsland gelezen: er worden diverse aanpassingen verricht...! en vraag me af of deze voor de kopers wel het meest gunstigste zijn. De belangrijkste aanpassing is het nieuwe beleid: ebay staat nu tussen koper e...

Buyer Protection uitschakelbaar?

Goedendag, Ik heb laatst een modelauto verkocht aan een israelische ebayer, in mijn veiling staat altijd met koeienletters wat de verzendkosten zijn Geregistreerde en niet geregistreerde verzendkosten, de koper koos voor ongeregistreerd, nu bleek de ...

Auteurs met de meeste kudos