Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Geld weg! En nu?

Ik heb een winkeltje op de Duitse Ebay. Daar is het beleid dat als je wat verkoopt, de koper betaald aan Ebay, je moet dan je spullen verturen, en als er een beoordeling afgegeven word maakt Ebay je geld over op je Paypal. Dit alles onder de noemer v...

verkopen op ebay duitsland

Hallo, Ik wil gaan verkopen op ebay duitsland maar ik zag dat het niet mogelijk is om meerdere aantallen in 1 veiling te laten lopen. (ik kan de 1 bij stuckzahl niet veranderen) Weet iemand hoe je dit op ebay duitsland kunt doen. Ik heb al een ' gewe...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 207 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

achteraf verzendkosten aanpassen

Hi, Ik heb al een paar dagen iets te koop staan, ik wil echter wat landen uitsluiten en de verzendkosten verlagen. De verzendkosten zijn nu voor wereldwijde verzending en dus voor sommige landen te hoog. Je kunt enkele landen aanpassen, maar dan word...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 156 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten voor Rusland

Als ik bij mijn advertenties Europa voor verzendkosten aanvink dan valt Rusland daar ook onder. Maar als ik via TNT verstuur valt Rusland onder wereldwijd. Is daar op een makkelijke manier iets aan te doen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 198 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

verzendkosten & herberekenen lukt niet

Incidenteel verkoop ik iets op een buitenlandse ebay. Te weinig om te onthouden hoe het ook allemaal alweer moet. Ik zit met het volgende probleem. Ik wil de koper een invoice sturen met daarin ook een vermelding van de verzendkosten. Zodra ik op de ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 175 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Dure artikelen versturen naar de V.S.

Ik zie regelmatig op eBay dat er albums, shirtjes en singles ter waarde van soms wel een paar honderd dollar naar amerika verstuurd worden, terwijl de verzendkosten vrij laag zijn. Worden deze pakketjes als gift opgestuurd om zo de douane te ontwijke...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 88 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Software clash Ebay / Windows XP

Ben nu al weken zonder resultaat bezig om Lp's in te voeren ter verkoop. Ebay is vergaand bezig met CMS en IE software, en ik ondervind steeds dezelfde problemen met uploaden van tekst, foto's etc. draai met Windows XP. ondanks herhaalde klachten aan...

Betrouwbare informatie van PayPal

10.5 Betalingsblokkering a. U gaat ermee akkoord dat zowel in het geval dat: i. u een betaling ontvangt waarbij sprake is van een transactierisico, als datii. er sprake is van een hoger dan acceptabel niveau van risico of blootstelling van uw rekenin...

CROSS BORDER TRADE AGREEMENT

Moest ik net mee akkoord gaan om een item opnieuw aan te bieden op .com: https://scgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?UserAgreement&agrid=4&aid=1&isemail=1 Er staat o.a. de beruchte Paypal 21 dagen of langer policy in. Paypal mag je geld 21 dagen vasthoude...

Onbetrouwbare informatie van Paypal

Ik kreeg een uitgestelde bankbetaling binnen op mijn Paypal-account. Geschatte datum bijschrijving volgens Paypal: 13 oktober (vandaag). Ik checkte mijn account in de hoop dat de bijschrijving een feit zou zijn. Tot mijn stomme verbazing staat er nu:...

paypal gesloten maar claim!

Hallo allemaal, Ik heb een vraag over paypal ik hoop dat ik geholpen kan worden. Het is namelijk zo ik had 2 paypal accounts, bij de ene had ik een poosje terug al mijn informatie veranderd op mijn naam na, dit vanwege dat ik hem eigenlijk niet meer ...

Auteurs met de meeste kudos