Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

hoe maak ik mijn produkt dat ik wil verkopen zichtbaar op alle E-bay sites van de wereld?

Hoe maak ik mijn produkt dat ik wil verkopen zichtbaar op alle E-bay sites van de wereld?Ik wil graag dat de zaden die ik te koop wil aanbieden ook op Ebay Italie Duitsland Engeland zichtbaar zijn?Hoe moet ik dat doen? Ik heb gezien dat anderen dat w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 328 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Ebay aanbod gratis plaatsen gelimiteerd?

Ik kreeg een bericht van Ebay inbox dat ik tussen 8-14 juni gratis mocht plaatsen. Dus ik ging meteen aan de slag. Toen ik mijn 11e advertentie plaatste kreeg ik een bericht dat ik mij limiet had bereikt. Huh? Dat kan toch niet? Wie kan mij dit uitle...

Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de grens

Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de grens van Nijmegen waar ik de nodige jaren veel doe op postzegel gebied. Zie mijn status, reeds plm. 13 jaar.Hoe krijg ik e.e.a. op gang gezet. Gaarne beric...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1089 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

internationale verkoop

Ik wil graag in contact komen met ebay-gebruikers die ervaring hebben met internationale verkoop. Ik wil daarmee starten, maar zit met vragen die ik niet uit de site haal. Enig overleg zal mij zeker over de streep trekken. Graag uw bereidheid melden ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 336 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mijn e-mail adres

Hoi, Ik heb wat verkocht naar Duitsland. Hij kon betalen via overschrijving. Maar hij geeft zijn e-mail adres en dat ik eerst maar mijn e-mail adres naar hem toe moet sturen. Ik heb hem een nieuwe betalings opdracht gestuurd heb daarbij ook PayPal aa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 525 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik ben nu sinds een paar weken bezig om horloges te verkopen op eBay maar tot nu toe 0 reactie.

De prijzen zijn concurrerend (dat heb ik gechecked aan de hand van afgelopen aanbiedingen voor dezelfde horloges) De foto's van de producteen zien er mooi uit. Verder is alles ruim beschreven en door mijzelf voorzien van een eigen beeldmerk. Moet ik ...

Ebay verzendkosten Duitsland limiet

Ik verstuur dikwijls pakketen in Europa en buiten Europa.Altijd plaats ik ze op de Duitse Ebay.Echter zijn de verzendkosten met barcode 13 euro van Nederland naar Duitsland.Op de Duitse Ebay lukt dit niet omdat er een limiet van 7 euro opzit.De uitle...

Gedetailleerde feedback....

Zucht... Wat een systeem is dat... Ik ben onlangs vol goede moed begonnen met een Ebay winkel. Alles loopt an sich goed, maar bij sommige produkten was de omschrijving niet helemaal perfect en daar ben ik ook op te pakken genomen zeg.. Voor het verko...

Weer waardeloos gedoe met paypal..

Zojuist een object verkocht en verzonden naar Zwitserland. Krijg ik de melding dat ik niet genoeg verkocht heb,ik had meer dan 25 objecten moeten verkopen. Derhalve word mijn geld maar liefst 3!!!!!! Weken vastgehouden. Iemand bekend met dit soort ni...

Auteurs met de meeste kudos