annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe kan ik een opject verwijderen wat in mijn overzicht staat? Dubbel dus !

op mijn overzicht pagina staat twee keer het zelfde opject..

 

Dit komt omdat ik twee keer heb doorgeklikt. om uit te zoeken wat verzend kosten zouden zijn.

 

Nu heb ik voor het betalen afgehaakt..  maar de verkoper denkt dat ik er twee wil.

En op mijn overzicht pagina staat het opject ook 2x vermeld.

 

Hoe wis ik er een ???

 

KOM ER NIET UIT..

 

hElp

 

Marc

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

hoe kan ik een opject verwijderen wat in mijn overzicht staat? Dubbel dus !

De verkoper moet de factuur aanpassen en voorzien van de juiste verzendkosten en opnieuw sturen.

Wellicht kan deze dat niet doen omdat de bussines policy voor shipping niet volledig is, dan moet dat eerst.

Succes met kopen op eBay, natuurlijk met PayPal, want alleen dan hebt u gratis kopersbescherming.

 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

hoe kan ik een opject verwijderen wat in mijn overzicht staat? Dubbel dus !

Verkoper heef imiddels 1 van de twee verwijderd.. Nu kan ik dus verder gaan met de aankoop.. Voor ik betaling kan rond maken krijg ik deze melding ------- Een of meer van de onderstaande objecten kunnen niet worden aangeschaft omdat de verkoper geen verzendkosten naar de geselecteerde locatie heeft opgegeven. ------- Ik heb de verkoper berichtje gestuurd over wat de verzend kosten dan zouden zijn.. maar nu zit het vast. Wat nu ?
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

hoe kan ik een opject verwijderen wat in mijn overzicht staat? Dubbel dus !

Dank u. Maar is het niet raar? ik heb twee keer naar het product gekeken. en gekeken wat de totaal kosten zouden worden. Ik heb zeker niet belaalt. Nu wil ik idd tot aankoop over gaan en staat het er 2x in.. Lastig voor mij,, maar ook lastig voor de verkoper.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

hoe kan ik een opject verwijderen wat in mijn overzicht staat? Dubbel dus !

Het klopt dat u er niet uitkomt want u kunt dit zelf niet doen.

Vraag de verkoper om 1 van de 2 te annuleren, u krijgt dan een verzoek van eBay waar u weer op door kan klikken.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord