Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

blijf als wanbetaler staan

Hoi ik heb per ongeluk ipv 1 meerdere camer tasjes gekocht. Ik heb maar 1 camer, dus ook maar 1 nodig. Ik heb met de verkoper gemailt, en die wil de andere 2 annuleren, maar nou zegt hij of ik dit wil accepteren. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat k...

hoe kan ik een opject verwijderen wat in mijn overzicht staat? Dubbel dus !

op mijn overzicht pagina staat twee keer het zelfde opject.. Dit komt omdat ik twee keer heb doorgeklikt. om uit te zoeken wat verzend kosten zouden zijn. Nu heb ik voor het betalen afgehaakt.. maar de verkoper denkt dat ik er twee wil.En op mijn ove...

2 affiches gekocht in Ebay fr van lunaiscollections, betaald en niets ontvangen. Doet dit vaker.

2 affiches gekocht in Ebay fr van ***** betaald en niets ontvangen. Hij doet dit vaker zie ik nu. We hebben meerdere malen gemaild en een screendump van de betaling gemaild. Ik heb hem neg. feed back gegeven. Hij schrijft nu dat hij al zeker niets me...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 559 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Ruilen

Ik heb verleden week 2 artikelen gekocht op Ebay.Toen ze gisteren echter geleverd werden bleken ze te groot en ik wilde ze ruilen of terugsturen na de aankoop kwam er gelijk een berichtje dat de leverancier retourzendingen accepteerdeen det hij gelij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 606 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Mes kopen

Beste Ebay kunt u mij vertellen waarom ik geen zakmes bij e COP POLICE SUPELLY KAN KOPEN. Als ik iets wil kopen geeft dat een fout melding aan ze hebben wel het wereld wijde verzending progamma ik snap niet waarom dat niet kan alvast bedankt Bennie.

Waarom moet ik €116,22 extra invoerkosten betalen aan PostNL voor een pakket uit de VS?

Vandaag kwam een pakketbezorger van PostNL met een pakketje voor me uit de VS. Aangezien het gekochte product op eBay het enige was wat ik in Amerik besteld had, moest dat het wel zijn. Helaas bleek er een groot probleem te zijn. Ik moest nog €116,22...

kan ik de verkoper vragen om elke maand 100,- te betalen maandelijks-4x- ipv. 400,00 euro ineens,?

hallo allemaal... heb geen ervaring met e-bay dus misschien domme vraag.. kan ik een verkoper vragen of ik hem/haar elke maand 100,- betaal -4x- ipv ineens 400,- euro..is dit toegestaan e- bay regels.? hoop antwoord te krijgen.. groeten bert..

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 136 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos