Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verpakking van GSP of verkoper

Ik heb onlangs een tas gekocht in de UK. De tas is verzonden via GSP (Lichfield) en kwam aan zoals op bijgaande foto.De verkoper beweert de tas zo niet verstuurd te hebben. Ik weet dat het kan voorkomen dat spullen herverpakt worden.Weet iemand of GS...

Opgelost! track en trace

Hoe volg ik een pakket uit het buitenland waarvan ik het nederlandse tracking nummer heb maar niet weet met welke vervoerder het bezorgd gaat worden?

Refund onterecht aangerekende overzeese shipping

Hallo, Ik heb een item in de VS gekocht dat niet zal geshipped worden naar de EU. Toch heb ik een shipping factuur ontvangen en betaald (157.90 dollar): De betaling gebeurde automatisch........ Zowel de Amerikaanse verkoper als ikzelf zijn verwonderd...

Wie heeft er (steeds meer) last van Chinese oplichters die met name Transformers verkopen ?!

Ik koop nu toch al jaren (maar dan ook echt al jaren) Transformers op Ebay.Steeds minder in de VS (Amerikanen zijn hebberig geworden en Global Shipping Program van Pitney Bows maakt het er niet beter op kwa kosten) en steeds meer in China, Singapore,...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 313 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Hermes , handtekening maar niet geleverd

indien domme vraag sorry maar zit nog niet zolang op eBay. Kreeg mail dat Hermes een pakket geleverd zou hebben en dat er een handtekening gezet zou zijn .Neen dus er was niemand thuis en de buren weten ook van niets .Pakket komt uit Engeland .wat nu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 243 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

"Return this item" werkt niet!!!

Ik heb een laptop scherm gekocht en betaald van UK. Toen ik dit product ontving was het al kapot.In overleg met de verkoper is het product terug naar hem verzond. De verkoper wilt het bedrag terugbetalen maar ik moet dan een Return case openen. Dat h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1286 Weergaven
  • 9 replies
  • 2 kudos

CC trackingnummer

Schoenen gekocht bij verkoper uit Frankrijk en dit pakket is nergens te volgen via internet.La Poste zegt dat er niks bekend is en kunnen alleen Frans.21 euro verzending voor een waardeloze verzending.Sinds maandag niks bekend.hoe kan je een verzendi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 224 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

kan ik het Global Shipping Program weigeren

Steeds vaker zie ik dat verkopers uit de US het Global Shipping Program gebruiken. Kopers moeten dan al bij de betaling invoerrechten aan ebay betalen. Moet een item teruggestuurd worden dan krijgt men die invoerrechten niet terug. Vaak hoef ik niet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5236 Weergaven
  • 29 replies
  • 1 kudos

Pakket geweigerd

Hallo mede eBayers, Ik heb een probleem met een Deutsche koper, heb een telefoon gekocht wat allemeaal prima leek. Tot dat ik later de advertentie terug keek, tegenwoordig heeft eBay zijn scherm veranders en kan een object 3 statussen hebben: Nieuw, ...

Gekocht, maar niets ontvangen

Ik heb op 12 september iets op Ebay.com (USA) gekocht. Meteen na aankoop kreeg ik de melding dat het shipping label was aangemaakt en kreeg ik een track & trace nummer. De verkoper heeft aangegeven dat hij het item de volgende dag naar Fedex heeft ge...

gratis verzending?

Hoi allemaal... Ik heb een vraag, ik heb een bod gedaan op een artikel uit Engeland.Omgerekend was het 9€ en de verzending gratis, zie betaalknop: Als ik dan op nu betalen klik dan krijg ik ineens: Zoals jullie zien zijn de verzendkosten dus nog hoge...

Schermafbeelding 2017-09-28 om 21.46.22.png Schermafbeelding 2017-09-28 om 21.47.57.png
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 405 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos