Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

betrouwbaarheid verkopers

http://members.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=1inkjetshop1 Deze verkoper opereerd ook onder asian-discount in Duitsland. online-patronenshop.de. Deze werkt niet meer. is binnen meerdere zaken gewoon failliet. Geen response hoe dan ook. ...

Pakket USPS return to sender

Oei, wat een problemen heb ik met mijn pakketje!Op 5 juni kocht ik wat auto-onderdelen bij een verkoper. Het pakketje werd kort daarna verstuurd en eerst ging alles voorspoedig! Echter eenmaal in nederland kreeg ik via de trackcode deze melding: Addr...

misleid

Hoi Ik heb via ebay een headset gekocht maar door steeds mij aan het lijntje te houden met mooie beloftes zijn de 45 dagen verstreken. Ik heb alsnog een klacht ingediend bij Paypal. Krijg ik mijn geld of object nog? Van de verkoper hoor ik niets meer...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 69 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Engelse verkoper zegt dat leren pumps niet mogen worden ingevoerd naar NL?

Hallo, Ik heb gister een paar schoentjes gewonnen op de ebay.uk. Vandaag zegt de verkoper dit: "Hello, there are actually restrictions on sending leather goods and footwear to the Netherlands. Therefore they may be seized at Customs and I would be un...

iphone gekocht en defect

ik heb voor 3week terug een iphone gekocht,en kon niet wachten tot ik het in ontvangst kon nemen. de eerste dag deed hij maar ik was niet helemaal tevreden ik dacht dat het misschien aan mij lag omdat ik nog nooit een iphone had gehad. de 2de dag,een...

Wie kent dit verschijnsel ?

Ik kocht een zonnepaneel van een Duitse Ebay verkoper wat door mij gelijk betaald is via Ebay. Via "afterbuy" kreeg ik een dag later een trackcode gestuurd en het object gemarkeerd als "verzonden". 5 dagen later (!) krijg ik van de verkoper een mail ...

Verkoper heeft geen restricties opgezet voor mij, maar ik kan niet bieden?

Ik krijg wederom steeds "this item cannot be sent to the Netherlands, contact the seller bla bla bla" als ik probeer te bieden op een veiling uit engeland. De verkoper zegt dta hij geen restricties heeft opgezet. De eerste bieder is zelfs een Belg vo...

Aanvinkfunctie

eBay.com heeft zijn pagina's verandert. Normaal als je op trefwoord zoekt, kon je ook 'in beschrijving' aanvinken. Sinds vandaag is die functie weg! Dat is een ramp. Nu heb je 90 % minder treffers. Weet iemand waar je deze functie aantreft? Of is dez...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 161 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

olympic torch

at the moment olympic torches are for sale on ebay. the people who were chosen to carry the torch were selected by their community. Now they are trying to make huge amounts of money by selling the torches. they are using as an excuse that they are ra...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 56 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Fout bij 'Pakket Volgen'

Er is helaas een fout op de site www.ebay.nl . Je kunt regelmatig NIET de paketten uit het buitenland volgen. Als je op 'Pakket Volgen' klikt gebeurt er ook nu helemaal niets. Ik ga dan na de Engelse, Duitse of Amerikaanse eBay. Daar is het WEL te vo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 242 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

zogenaamde kopersbescherming.

ik vroeg me af of er meer mensen zijn die te maken hebben gekregen met het volgende probleem. ik heb een boek gekocht via ebay in amerika wat bij bezorging niet bleek te voldoen aan de omschrijving (het was omschreven als nieuw, maar het was duidelij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 431 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos