Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ik krijg nu net een email van een verkoper uit Duitsland of ik direct zaken wil doen met de auto

aankoop, en hij wil de aankoop cancelen bij Ebay, ik krijg hier een naar gevoel van, ik zou de auto ophalen in Duitsland, wat zij mijn rechten als ik de auto annuleer, ik wil eerlijk zaken doen. (ik heb een bewijs email) Met vriendelijke groet,Louis ...

Vanwege "shipping restrictions", na de "buy it now "button, het artikel niet kunnen kopen

Vandaag voor de tweede keer meegemaakt dat ik een artikel wil kopen (verzamel-mes uit 1993) en dat na het drukken op de "buy it now" button en een message verschijnt dat ik het item niet mag kopen vanwege shipping restrictions.Dat betekende dus dat i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 282 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! product terug gestuurd ,geen geld terug

Na een origineel product gekocht te hebben op ebay duitsland (wat ik wel vaker doe) bleek het artikel nep te zijn. Dit heb ik aangetoont met vergelijkbare foto's van het originele product, ervaringen en meningen van andere gebruikers van dit product ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 600 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Kans op douanecontrole?

Hallo, ik vroeg mij enkele zaken af m.b.t. alle kosten die nog gedaan moeten worden bij het aankopen van een item op ebay. Ik heb een laptop op het oog van net boven de 1000 dollar, ik weet dat hierop nog een 40 tal dollar verzendkosten om het ding h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 269 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

na 50 dagen pakket nog niet binnen, maar ja, paypal houd 45 dagen aan om je geld terug te krijgen

Beste dames en heren, Trap niet in de verhaaltjes van "je pakket komt eraan, wacht nog maar 50 dagen",je geschillen limiet moet namelijk binnen 45 dagen ingediend worden. voor mij is het te laat, maar misschien voor u niet.gadgetinfinite is bijvoorbe...

Apparat werkt niet in nederland

Hi , Ik heb een apparat Ninja blender gekocht uit America. Hij is niet geschit voor Nerderlandse stroomnet. Wil ik graag terug sturen. Transactie nr 382394417027.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 185 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ik krijg een aantekening wegens niet betalen terwijl ik allang heb betaald en het artikel heb ontvan

Hoe krijg ik een aantekening wegens niet betalen er uit. Het artikel is allang betaald en is ook al geleverd.Kennelijk kan je volgens Ebay alleen maar via Paypal betalen en ik heb gewoon een overschrijving via de bank gedaan. Waardeloos dat ik gebran...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 198 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Jewel-City susspended???

Hello, I see a message that jewel-City is susspended.I baught just maney items .what must i do? to get my money back? Kind regardsjoyce

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 105 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

ik heb een artikel terug gestuurd naar de verkoper.

ik heb een artikel terug gestuurd naar de verkoper en ik moet reageren door te accepteren voordat ik mijn geld terug krijg.Er staat echter bij dat bij accepteren, voordat ik mijn geld terugheb, ik akkoord ga met het sluiten van de zaak. Hoe krijgik n...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 95 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos