annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg een aantekening wegens niet betalen terwijl ik allang heb betaald en het artikel heb ontvan

Hoe krijg ik een aantekening wegens niet betalen er uit. Het artikel is allang betaald en is ook al geleverd.

Kennelijk kan je volgens Ebay alleen maar via Paypal betalen en ik heb gewoon een overschrijving via de bank gedaan.

 

Waardeloos dat ik gebrandmerkt ben terwijl er niets aan de hand is. Een mail aan ebay sturen is kennelijk niet mogelijk.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ik krijg een aantekening wegens niet betalen terwijl ik allang heb betaald en het artikel heb ontvan

Ja dat dacht je dat je met PayPal dit niet kan overkomen nou helemaal mis.

Ik heb een flowmeter gekocht bij bote-pei en betaald op 07-09-2014 met PayPal en kreeg op 07-09 een mail met de bevestiging van mijn betaling.

Op 09-09-2014 kreeg ik een mail van ebay waar op vermeld stond dat mijn object was verzonden tot mijn verbazing kreeg ik op 11-09 een mail van ebay dat mijn opject niet was betaald en heb een mail terug gestuurd met de verwijzing naar 07 en 09-09 waar te vinden is dat er wel degelijk betaald is.

Op 15-09 krijg ik een bericht dat mijn object geannuleerd is en dat er een aantekening is gemaakt.

Ik vind dat ebay op mijn mail had moeten reageren en voorts is het raar dat een verzonden object geanuleerd kan worden het is toch al onderweg of is hier meer aan de hand dan een zogenaamd onbetaald object???????????

Ik heb inmiddels PayPal op de hoogte gebracht en zal afwachten wat er verder gaat gebeuren.

Tevens vind ik het WAARDELOOS van ebay dat ze niet op mijn mail gereageerd hebben ik ben dus alleen maar goed om te kopen en daarmee houd het op voor ebay (dacht het niet).

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Ik krijg een aantekening wegens niet betalen terwijl ik allang heb betaald en het artikel heb ontvan

Had maar met PlayApl betaald, dan was dit niet gebeurd.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord