Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkoopster kan geen verzendkosten invoeren en deze rekneing naar mij sturen, help?

Een verkoopster in Engeland beweert dat zij, nu ik de veiling gewonnen heb, geen verzendkosten kan invoeren om mij de rekening te presenteren. Zodat ik voor het object kan betalen. Waar zou zij evt kunnen kijken of wat doet zij (of ebay) eventueel fo...

Meerderde paketjes in korte tijd bestellen

Goedeavond,Ik vind het leuk om op veilingen te kijken op ebay en koop regelmatig wat, meestal tussen de 0.01€ en 0.20€ per gewonnen veiling + free shipping. Pakketjes zijn voor 99% afkomstig uit china of hong kong.Zoals ik kan lezen op diverse fora i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 161 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Heb twee weken voor het eerst wat gekocht en betaald , maar heb nog niks ontvangen ,

Hallo , heb twee weken geleden voor het eerst wat besteld via Ebay , en ook al betaald , maar wanneer kan ik het bestelde ongeveer ontvangen .Het gaat om een Samsung note 3 wallet en is besteld in Engeland , heb ook een bericht ontvangen dat het al v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 156 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Global Shipping program

I had a package sent to me using the global shipping program, it was sent in the correct way packaged correctly,they repacked it in the uk and just threw the collectable in a box with no packingmaterials and damaged it beyond words, and the charging ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 149 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoe kan je zien wie de afzender is van je pakket?

Hallo hebben jullie misschien een tip voor mij ? Ik heb veel verschillende kleine bestellingen lopen rond 100 .Nu druppelt er elke dag wat binnen , maar ik kan niet achtehalen van wie het komt , dus als ik een verkeerd product binnen krijg of een afw...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 840 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

rembourskosten

Hallo,ik heb een object gekocht in Amerika deze is vandaag aangekomen maar nu moest ik 875 euro rembourskosten betalen aan post .nlik heb dit natuurlijk niet gedaan het object kosten mij totaal 130 totaal incl verzendkosten.mijn vraag hoe nu verder h...

Geen reactie of aankoop bevestiging

Hoi,Ik heb een artikel in amerika besteld 10 dagen geleden, is betaald maar heb verder niets meer van e verkoper gehoord,ook geen bevestiging ontvangen.Hoe kan ik contact opnemen met de verkoper ? greetz bas

Klacht vervoerbedrijf DHL

Er zijn 2 pakjes zoekgeraakt bij DHL.,2 pakjes zijn wel aangekomen. Gekocht bij Ebay Duitsland. De fout zit bij DHL Nederland,tracking gaat de mist in foutive antwoorden over bezorging. Het kost dus veel tijd en moeite en geld,(telefonisch elk gespre...

Mag geen bod uitbrengen

Ik doe op een bod op de advertentie v/e mes v/e Amerikaanse aanbieder. Dit mes is ook gewoon via Nederlandse Webwinkels verkrijgbaar, wordt verhandeld via Marktplaats etc. Een volstrekt legaal item dus. Desondanks krijg ik de melding: 'We are sorry b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 285 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Global shipping company

If I buy an item from UK , why schould I pay 2 times for shipping and handeling . 9 GBP for the seller and 8,50 GBP for the Global shipping company for shipping and handeling and clear customs . There is nothing to clear between UK and the Netherland...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 379 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos
Auteurs met de meeste kudos