Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Betaald maar niet ontvanden. Verkoper reageert niet meer

22 juli heb ik van *** (Duitse verkoper) paar artikelen besteld en betaald met PayPal. Tweede keer eigenlijk, de eerste keer goed bevallen dus. In de beschrijving stond dat ze pas in het begin van augustus verstuurd kunnen worden. Ik heb netjes gewac...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 315 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Difficulty in paying

I have bought an item in the US and want it sending to a US address. At the time of the purchase was my default address one in the UK. The postage costs were wrong. At the 4th attempt I managed to get the address changes to, and stay changed instead ...

TracerenTransaction Id

Bij traceren verzending met knop "Track your order" kreeg ik de melding, dat mijn wachtwoord was verouderd (o.i.d.). Mijn wachtwoord toen veranderd. Maar nu krijg ik bij poging tot traceren met het nieuwe wachtwoord de mededeling dat ik nog koper, no...

Vermijd het GPS (Global Shipping Program) van eBay!!!

Ik kocht een object van behoorlijk wat eurootjes (of beter gezegd dollars) dat verzonden ging worden via het GPS programma van eBay: je betaalt dus de aankoopprijs aan de verkoper, en de verzendingskosten + import taxen aan het bedrijf Pitney Bowes d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 456 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.

Nogmaals dit is een klacht over het Global Shipping Program van ebay. Het programma dient alleen ebay door de inkomsten. Voor de koper heeft het systeem alleen maar nadelen. Het is duurder, je krijgt geen btw bon en het verzenden duurt veel langer. O...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1061 Weergaven
  • 3 replies
  • 9 kudos

foute aankoop

https://youtu.be/T_hHTBysaQQ deze video laat zien wat er mis ging. Batterij bleef constant werken

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 214 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

ebay

hallo ik heb iets gekocht in amerika en nu is het pakje bij de hub ams in amsterdam en daar kennen ze mijj niet en nu gaat het pakje terug naar amerika wat kan ik doen heeft iemand dit al eens meegemaakt

Opgelost! Veilling gewonnen

Hoi, Ik heb een veilling gewonnen van een product uit Spanje maar de verzendkosten waren niet opgegeven. Nou, ik dacht geen probleem daar komen we wel na de veiling wel rond over. Nu had ik meerdere malen de verkoper willen contacteren erover nadat i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1077 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Niets ontvangen kan geen feedback achterlaten

Tot op heden heb ik mijn bestelde onderdeel niet ontvangen. De verkoper zou een nieuwe sturen maar ook deze heb ik niet ontvangen. Ik ben al in gesprek met de verkoper en paypal.Graag zou ik als nog negatieve feedback willen geven om andere kopers te...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 245 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

de koper is ineens van ebay weg +info -wat nu?

ik heb 2 grotere orders met sieraden op ebay besteld en betaaldnu is de koper uit china van ebay verwijderdreden onbekend alle data info en foto s zijn meteen ook verwijdersdalleen het objectnr en de nickname van de koper is overwat heel vervelend is...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 207 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos