Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Invoerkosten

Ik ben op zoek naar een Dji Phantom 3 professional. Nu heb ik er een gevonden op ebay, deze is een stuk goedkoper dan bij de nederlandse winkels maar het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. ** * Ik woon in Nederland. Ik vroeg me af of deze verkoper ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 438 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Ik heb mijn gekochte IPhone niet gekregen

Beste lezers, Ik heb een Iphone5 gekocht van uit Belgie maar heb nog steed niets gekregen.ik ben van af het begin in contact gebleven met de vekoper maar gaandeweg merk ik dat hij de schuld bij mij neerlegdik heb hem geloofd omdat hij deze vijf dagen...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 339 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ems

Goedenavond,Ik zit met een probleem .Heb een tas gekocht voor 419 € bij een verkoper uit Japan die stuurt het via EMS ,pakketje is aangekomen alleen moet ik nu 550€ aan kosten betalen ?Ik vind dit absurd tas is 2e hands ?Graag reacties.

Ems

Hi,Ik heb de tas gekocht voor 419 en gisterHeb ik een brief van TNT ontvangen dat de kosten 550 zijn ik weet nog niet wat het is natuurlijk want pakket boven 500 wordt niet thuis bezorgd moet je afhalen.

Douane

Hallo, Ik heb een gebruikt voorwerp gekocht in de USA. Tot mijn grote schrik moest ik bij het Postkantoor 153,-- euro afrekenen voor btw en invoerrechten. Dit staat nergens vermeld. Als ik dit had geweten, had ik het nooit gekocht. Zo wordt het objec...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 292 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Hoe aanmelden op Duiste ebay?

Ooit heb ik een ebay-account aangemaakt, zeer vermoedelijk op ebay.nl. In ieder geval kan ik mij met de bijbehorende accountgegevens op ebay.nl met succes aanmelden.Echter met dezelfde accountgegevens lukt het mij niet aan te melden op ebay.de. Toch ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 966 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

waarom uit Duitsland vandaag geen verzending van defecte televisie.s??????????????????

Zit dagelekijks te snuffelen op Ebay Nl Ebay Dld en Ebay UK misschien heb je mij wel eens gehoord ?????wat ik vreemd vindt,afgelopen week had ik ook iets van mijn gading in Duitysland Contact op genomen en het bleek 700 km uitmijn woonplaats te ligge...

Kopen in Engeland

Ik wil een lens voor mn camera kopen (ongeveer 200 pond) van een verkoper uit Engeland.Deze wordt verzonden met het Global Shipping Program (Programma voor Wereldwijde verzending). Nu heb ik wel eens eerder uit Japan een lans gekocht en toen mocht ik...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 354 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Voorwerp gekocht met paypal

Ik heb een voorwerp gekocht met paypal via een veiling op ebay.de ( paypal was zijn enige betaalmethode )Nu krijg ik een mailtje achterop met de vraag of ik spoedig de kosten voor paypal wil betalen voor hem.Dit is geen groot bedrag maar ook niet mij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 148 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos