annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waarom uit Duitsland vandaag geen verzending van defecte televisie.s??????????????????

Zit dagelekijks te snuffelen op Ebay Nl  Ebay  Dld en Ebay  UK misschien heb je mij wel eens gehoord ?????

wat ik vreemd vindt,afgelopen week had ik ook iets van mijn gading in Duitysland Contact op genomen en het bleek 700 km uit

mijn woonplaats te liggem.Het eerste wat ik te horen kreeg wordt niet verzonden naar Nederland.ik heb de man 100 euro geboden om de televisie met DHL naar nederland te verzenden  Danke voor dat angebot keine versendung.Wat zijn de achtergronden???

Zijn dit internationale afspraken. Als ik   1400 km moet gaan rijden om iets op te halen is voor mij de lol er al af..

Is er iemand die hier iets meer over kan vertellen.. twbrusse@zeelandnet.nl

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

waarom uit Duitsland vandaag geen verzending van defecte televisie.s??????????????????

De VERKOPER bepaalt of hij een object in het binnenland (in dit geval duitsland) of Wereldwijd (of bepaalde landen uitgzonderd etc.)

Dit staat altijd (tenminste dat hoort er te staan) bij de aanbieding.

U weet het dus van te voren. Het kan uiteraard geen kwaad om (voordat u biedt) toch even te informeren of de verkoper toch niet naar het buitenland wil verschepen.

Zo niet, dan kunt u daar niets aan doen. Niet bieden, zou ik zeggen.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord