Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

upa nummer

Ik heb een simpel klein dingetje gekocht op 12 maart in Het verenigd koninkrijk en dat is verzonden met ebay global shipping program. Daar ook aan betaald aan een vaag bedrijf wat zich pitney bowes inc noemt. Dit bedrijf gaat dan invoerkosten bereken...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 448 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Dubbele verzendkosten?

Na de betaling zag ik dat zowel de reguliere verzendkosten + pitney bowes zijn afgeschreven.Waarom betaal ik 10 dollar verzendkosten en vervolgens 24 dollar verzend/handelings kosten?

geschil

Ik ben pas nieuw en had wat gekocht met ebay op co.uk Dit was om middernacht.Vroeg vanmorgen had ik al een geschil wegens onbetaald object.Ook uitgelegd dat ik vandaag zou betalen maar daar had mevrouw geen boodschap aan.Ook een hoop beledigingen ges...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 610 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

douane

Ik wil een tas kopen, uit Japan. Gaat om behoorlijk bedrag. Moet ik hiervoor bij de douane nog invoerrechten betalen? Alvast bedankt

Verzending Macbook uit Engeland plots vertraging omdat 't 'mogelijk om een verboden op object gaat'?

Goedendag, Ik heb kortgeleden een tweedehands Macbook Pro gekocht uit Engeland. Deze word verzonden via eBay's 'internationaal verzenden en traceren'. Nu heb ik plots een mail gekregen van eBay dat de verzending 3 tot 5 dagen vertraging oploopt omdat...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 258 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Aankoop nog steeds niet ontvangen

ik heb sinds januari een pakket bested uit amerika en op track and trace stond dat het pakket op een donderdag was bezorgd maar ik was niet thuis sindsdien is het allemaal misgegaan het pakket is terug naar de hub ergen in amsterdam en als ik contact...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 352 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verzending vanuit Japan

Goedemorgen ,Kan iemand mij helpen ik heb een tas gekocht vanuit Japan de verkoper gebruikt EMS als verzending is er een goedkopere manier om vanuit Japan een pakket te versturen geen zeepost .Ik vind niet erg om 2 weken te wachten.Het is eerder al g...

Ik heb een product betaald maar niet ontvangen, omdat de verkoper het van ebay niet mocht versturen

Ik heb een product betaald maar niet ontvangen, omdat de verkoper het van ebay niet mocht versturen.De verkoper zegt dat hij het product niet meer mocht verkopen en daarom ook niet mocht versturen.Hij verteld mij dat ze hem hadden gezegd dat ebay mij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 587 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos