annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending Macbook uit Engeland plots vertraging omdat 't 'mogelijk om een verboden op object gaat'?

Goedendag,

 

Ik heb kortgeleden een tweedehands Macbook Pro gekocht uit Engeland. Deze word verzonden via eBay's 'internationaal verzenden en traceren'. Nu heb ik plots een mail gekregen van eBay dat de verzending 3 tot 5 dagen vertraging oploopt omdat het mogelijk om een verboden object zou gaan. Naast dat een Macbook nou niet echt een namaak (of illegaal) object is vind ik dit hoogst bijzonder.

Verder had ik toch wel verwacht de laptop ergens begin maar binnen te hebben, en het lijkt er nu op dat dat toch 1 tot 2 weken later gaat zijn, dit terwijl ik wel meer heb betaald voor een snelle verzending! Wie gaat mij hier compensatie voor aanbieden? Ik verwacht eigenlijk dat verkoper, eBay en de verzenddienst allemaal elkaar de schuld in de schoenen zullen schuiven, en dat ik uiteindelijk met een kluitje het riet in word gestuurd.

Ik heb bijna een uur lopen zoeken naar een manier om de klantenservice van eBay hierover te contacteren, en kan hem maar niet vinden. Alleen een doorklik-systeem waarbij je uiteindelijk bij de klantenservice uit zou moeten komen, maar mijn probleem staat daar niet tussen..

 

Heeft een van jullie hier wel eens ervaring mee gehad? En zo ja, enige tips om te zorgen dat ik er niet bekaaid vanaf kom?

 

Alvast bedankt!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verzending Macbook uit Engeland plots vertraging omdat 't 'mogelijk om een verboden op object gaat'?

Tik eens in "Global Shipping Program" in de site van deze community (rechtsboven) en u zal zien dat u niet de enigste bent.

GSP wordt gebruikt in de USA en UK

 

Trouwens ebay kunt u wel per email bereiken (toch even zoeken), of u antwoord krijgt is een tweede

Bericht 1 van 2
laatste antwoord