Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

returncase

Ik heb een item teruggestuurd.De verkoper heeft het ontvangen maar vraagt mij om een returncase te openen.dan zegt Ebay.. Nog sold through Ebay.com wat nu?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 219 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Terugbetaling

Ik heb wat spullen gekocht in de USA. De verkoper nam contact op dat er een fout in de S&H berekening zou zittenen dat ik moest bijbetalen voor S&H. Daar voel ik weinig voor. Na de nodige mails geeft de verkoper aan de koopongedaan te maken. Ik moet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 298 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Niet voor mij bestemde levering.

Ik heb uit Engeland een pakketje ontvangen wat niet voor mij bestemt was. Er zaten twee Buren horloge binnenwerken in. Op het verzendingsbriefje in het pakketje stond mijn naam en adres. Hoe dat kan is een raadsel. Ik heb wel eens wat uit Engeland be...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 309 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Item van eBay USA kopen en bezorgen hotel New york

beste foruummers, ik ben vlg week voor vakantie in Ny,nu wil ik graag een pakketje van abay USA laten bezorgen bij mijn hotel in Ny., maar hoe zorg ik ervoor dat ik het kan kopen zonder dat eBay denkt dat ik in Nl woon,dus dat ik dan geen verz kosten...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 367 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Invoerrechten en -plichten

Ik kreeg van de week een brief van Post NL, waarin staat dat ik moet aangeven of mijn bestelde item uit Amerika een cadeau is, of dat ik het heb aangeschaft. Ik heb vervolgens het bedrijf waar ik de schoenen heb gekocht een bericht gestuurd om te vra...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 382 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Duur van feedback geven te kort zeker als je het art. niet heb gekregen duurt het zeker weer 5 weken

Als ik in china wat koop en het komt niet aan dan neem je eerst contact op met de verkoper.Soms zeggen ze dan dat ze een nieuw artikel sturen en dat kan dan nog eens 5 weken duren maar onder tussen is de tijd om nog feedback te geven voorbij.Kan de t...

retourzending zonder artikelnummer

L.S. Ik heb bij ebay.de een artikel gekocht. Het is me toegestuurd. Ik heb betaald. Maar het artikel is niet in orde. Ik heb geen aankoop bevestiging gekregen en geen artikelnummer. Dat laatste staat ook niet op de site. Als ik naar "mijn ebay" afdel...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 344 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos