annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

regels

Dit kreeg ik toegestuurd van ebay.

De openbare community op eBay is bedoeld als ontmoetingsplaats waar leden de mogelijkheid hebben informatie uit te wisselen, over ervaringen te praten en van elkaar te leren. Van iedereen die er berichten plaatst, worden beleefde omgangsvormen verwacht. Ongepast taalgebruik of het posten van bepaald materiaal is in strijd met het eBay-beleid.

Nu ben ik dus benieuwd waarom dit alleen voor mij geldt? en niet voor leden die in onderstaand draadje mogen blijven beledigen:

hoogste bieder geworden,wat nu?

Waarschijnlijk zal ook dit wel weer gewist worden want de laatste tijd is het steeds weer raakB-) althans bij mijn postings.

Misschien dat de moderator na het weekend eens contact op kan nemen????

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Betreft: regels

weet niet of het aan de link ligt maar 1 scheldwoord is nu verdwenen uit dat draadje.

de aanhouder wint (soms)

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Niemand ?:-(

Dan ga ik maar weer winnen]:)

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

:^O

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

:^O

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

vraag me af waar de moderator is gebleven ?:|

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Het is me nu wel duidelijk dat het forumbeleid willekeurig is en alleen van toepassing op leden die hier al jaren posten, hun best doen om andere leden te helpen en te adviseren, dat je dan soms een aantal scheldwoorden krijgt te incasseren moeten we blijkbaar voor lief nemen, althans er in ieder geval niet op reageren want dan wordt het zonder waarschuwing gewist.

Die behandeling die sommigen van ons krijgen van Ebay is natuurlijk te gek voor woorden helemaal als je bekijkt dat er op onze vragen en reacties niet wordt gereageerd ook niet door die zogenaamde moderator die zich onlangs nog voorstelde in een van de draadjes hier.

Ik heb er maar 1 woord voor over, Schandalig!

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

na veel heen en weer mailen en de ene vermaning na de andere is eindelijk gebleken wie gelijk had!

desbetreffende persoon staat niet langer ingeschreven!!!!

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Begrijp wel dat u elke keer een antwoord van een computer programma krijgt. Dat verklaart wellicht uw onbegrip in deze.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

ik vindt het verder prima, mijn vertrouwen in eBay en dan met name de zogenaamde hulp ben ik nu volledig kwijt, en mensen en/of instanties die ik niet vertrouw daar converseer ik niet meer mee!

Bericht 10 van 10
laatste antwoord