op 03-11-2012 16:48
Dit kreeg ik toegestuurd van ebay.
De openbare community op eBay is bedoeld als ontmoetingsplaats waar leden de mogelijkheid hebben informatie uit te wisselen, over ervaringen te praten en van elkaar te leren. Van iedereen die er berichten plaatst, worden beleefde omgangsvormen verwacht. Ongepast taalgebruik of het posten van bepaald materiaal is in strijd met het eBay-beleid.
Nu ben ik dus benieuwd waarom dit alleen voor mij geldt? en niet voor leden die in onderstaand draadje mogen blijven beledigen:
hoogste bieder geworden,wat nu?
Waarschijnlijk zal ook dit wel weer gewist worden want de laatste tijd is het steeds weer raakB-) althans bij mijn postings.
Misschien dat de moderator na het weekend eens contact op kan nemen????
op 03-11-2012 17:04
weet niet of het aan de link ligt maar 1 scheldwoord is nu verdwenen uit dat draadje.
de aanhouder wint (soms)
op 03-11-2012 17:05
Niemand ?:-(
Dan ga ik maar weer winnen]:)
op 03-11-2012 17:19
:^O
op 05-11-2012 13:12
:^O
op 05-11-2012 17:30
vraag me af waar de moderator is gebleven ?:|
op 08-11-2012 09:22
Het is me nu wel duidelijk dat het forumbeleid willekeurig is en alleen van toepassing op leden die hier al jaren posten, hun best doen om andere leden te helpen en te adviseren, dat je dan soms een aantal scheldwoorden krijgt te incasseren moeten we blijkbaar voor lief nemen, althans er in ieder geval niet op reageren want dan wordt het zonder waarschuwing gewist.
Die behandeling die sommigen van ons krijgen van Ebay is natuurlijk te gek voor woorden helemaal als je bekijkt dat er op onze vragen en reacties niet wordt gereageerd ook niet door die zogenaamde moderator die zich onlangs nog voorstelde in een van de draadjes hier.
Ik heb er maar 1 woord voor over, Schandalig!
op 09-11-2012 16:08
na veel heen en weer mailen en de ene vermaning na de andere is eindelijk gebleken wie gelijk had!
desbetreffende persoon staat niet langer ingeschreven!!!!
op 10-11-2012 11:40
Begrijp wel dat u elke keer een antwoord van een computer programma krijgt. Dat verklaart wellicht uw onbegrip in deze.
op 10-11-2012 13:43
ik vindt het verder prima, mijn vertrouwen in eBay en dan met name de zogenaamde hulp ben ik nu volledig kwijt, en mensen en/of instanties die ik niet vertrouw daar converseer ik niet meer mee!