annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal aan gort?

Nou das lekker!, paypal betalen lukt me al een week niet!, vage error code en ook al geen antwoord van zgn help desk.

Houdt ebay het wel heel snel voor mij op!

Of ben ik de enige die deze paypal ellende mag beleven?

 

 

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

paypal aan gort?

Voorzover ik weet werkt paypal gewoon.

Even checken:

1. genoeg saldo op paypal rekening

2. ebay-paypal connectie in orde (bij ebay in je gegevens)

3. email adressen bij ebay en paypal hetzelfde ?

 

Verder is het zo dat je niet alleen maar de beraalknop kan gebruiken.

Als je direct naar paypal gaat kun je gewoon geld naar iedereen overmaken (meestal is het email adres van de persoon ook het adres van paypal, anders even de verkoper mailen)

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

Hoi,

 

Ik kan gelukkig wel direct van af mijn paypal account betalen, maar dat zijn meer handelingen om een koop af te ronden , tot recent kon ik iets kopen en een paar muisklikken verder via ebaysite door naar paypal nu blijf ik helaas hangen in een sepa acceptatie scherm! , als ik daar op klik krijg ik een fout error. en kan dan niet verder.

Op paypal down vind ik meer klachten hierover, dat de afhandeling via ebay naar paypal afhandelen niet lukt .

 

het meest frustrerend is dat je geen response krijgt van zowel ebay als paypal.

Maar gelukkig hebben we dan het ebay cafe dan nog  voor goede raad!

 

 

 

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

Hier hetzelfde: kom ineens in een scherm om m'n SEPA machtiging tot automatische incasso te bevestigen, en als ik daar accepteren kies, krijk ik een 'technische error'.... Betaal al jaren zo, via m'n gekoppelde betaalrekening. Balen.... Work-around is om eerst met IDeal geld te storten, maar ik vind dit werkelijk waardeloos.paypal-2.PNG

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

misschien een late reactie, maar je kunt paypal toch bellen voor uitleg, nr.  890417

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

even een correctie, log eerst in op paypal, en klik dan op bel ons, want waarschijnlijk is je account gekoppeld aan het telefoon nummer wat je krijgt, dus gebruik het vorige nummer niet.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

Inmiddels antwoord gehad (helaas niet binnen de 24 uur...) op m'n klacht:


Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal. Onze excuses voor de vertraagde reactie op uw e-mail.

Helaas ondervinden wij momenteel een bug met de website van Ebay waardoor het betalen met de bank niet wilt lukken, uw sepa machtiging is gewoon in orde.

Ik heb uw account toegevoegd aan het bug rapport en hopelijk wordt dit snel opgelost.

De work around voor deze issue is geld toevoegen op uw PayPal-rekening via www.paypal-opwaarderen.nl en dan kunt via het PayPal saldo bij Ebay betalen.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

Nog steeds geen opossing. Ook bij Ibood heb ik nu dit probleem (exact hetzelfde) 😞 Kom op Paypal, wakker worden en oplossen! Anders kap ik er mee.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

Net weer een betaling gedaan, en gelukkig gelukt. Dank!

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

paypal aan gort?

Net weer een poging tot paypall betaling gedaan het lukt dus weer niet!

 

Ondanks geld op paypal storten ,steeds hetzelfde sepa foutmeldings scherm! als dit zo blijft kap ik met ebay niet weten of je betaling lukt en telkens workarounds ervoor vinden gaat de lol er wel heel snel van af!

 

winst verwachting ebay gekelderd door sepa bug! 

 

 

Bericht 10 van 10
laatste antwoord