annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wij hebben veranderingen aangebracht...

En vervolgens klik je ergens op en kun je dus in het geheel niet meer reageren op wat er vaeranderd is. Zelfs contact opnemen met Ebay lijkt wel totaal onmogelijk, want ik kan nergens vidne hoe dat direct te doen.

Ontmoediging ? Of moeten we gewoon maar tevreden zijn wat Ebay ons opdringt ? Want willen zij eigenlijk wel feedback ? Ik zou niet weten hoe ze dat PERSOONLIJK aan te bieden.

 

Er zit vast nog wel een filter op dit gebeuren, want Ebay is Amerikaans... dus laat mij maar even weten hoe ik met jullie PERSOONLIJK in contact kan komen !!!

 

(overigens : die € 130 die die oplicjter via jullie sie mij afhandig heeft gemaakt is nimmer retour gekomen... hoezo bescherming ???)

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Wij hebben veranderingen aangebracht...

Direct contact opnemen dat zou iedereen wel willen kunnen maar dat is niet mogelijk het is al een wonder te noemen als je uberhaupt met ze in contact komt.

Van de rest van je verhaal begrijpt ik niks van !

Alleen dat je ook geld bent kwijt geraakt door Ebay nou dat is ebay beleid daar moet je maar mee kunnen leven volgens ebay

ze hebben van mij ook 140 € gestolen en met de belofte dat ze er voor zorgen dat het weer terug komt nu daar veeg ik mijn r##t mee af.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Wij hebben veranderingen aangebracht...

Ebay dringt niets op,je koopt en verkoopt er zelf,door wie word je gedwongen om hier te kijken,kopen en verkopen?

Had je enige consumpties op,toen je dit "schreef"?

 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord