het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kopersbescherming

heh bah veel te rustig hier. even een discussie op gang brengen:Kopersbescherming (ik heb het niet over een persoon hier op de forums): wat zijn de goede en slechte kanten voor kopers en verkopers? Hou het netjes en beschaafd en wie weet implementeer...

Autobanden of motorbanden kopen...!!! LET OP WAT JE KOOPT !!

http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=4826897&affil=kabcVoor banden ouder dan 6 jaar dus momenteel ouder dan een productiedatum in 2005 bestaat het gevaar dat deze band "explodeert" dan wel dat je een klapband krijgt waarmee je onmogelijk je aut...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 134 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wat zetten we met Kerst op tafel?

Wij hebben op eerste Kerstdag een Kalkoen rollade met een champignon mosterd saus, aardappel kroketten, salade van komkommer en tomaat, ui en kaas,sla natuurlijk, pijnboom pitjes en een griekse yoghurt dressing. als toetje hebben we een ijstaart. Op ...

Affiliate programma Ebay

Goeiedag. Enkele weken geleden hebben we onze website kandidaat gesteld als affiliate partner van Ebay. Jammer genoeg werden we geweigerd. We vroegen ons wel echt de reden van deze afwijzing af, want we bereiken een groot publiek. We dachten het even...

nieuwe community gadver

Zo, dit is dus de nieuwe community van ebay. Wat een onoverzichtelijk zooitje in vergelijking met vroeger. Ik kom er helaas geen wijs uit ondanks mijn IQ van 137. Ontzettend slecht....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 328 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos