annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kopersbescherming

martijn@ebay.com
Community-lid

heh bah veel te rustig hier. even een discussie op gang brengen:

Kopersbescherming (ik heb het niet over een persoon hier op de forums): wat zijn de goede en slechte kanten voor kopers en verkopers? Hou het netjes en beschaafd en wie weet implementeert eBay jullie ideeen.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 1 van 32
laatste antwoord
31 ANTWOORDEN 31

kopersbescherming

hè hè, kom net even aan rennen




ff bijkomen met een bakkie




wat is het hier rustig




iedereen aan het werk, op z´n werk of in de tuin misschien?




of bij de dokter of zoiets?




ja, dat zal zomaar kunnen.....:-)




Bericht 2 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

stephanthecollector
Community-lid

Kopersbescherming? zorg er maar eerst eens voor dat de Verkopers eens een keer beschermd gaan worden tegen kopers die beweren niets te hebben ontvangen terwijl de tracking zegt dat het wel aangekomen is, PP beslist altijd in het voordeel van de koper als je niet verstuurd met handtekening voor ontvangst, die kosten willen kopers niet betalen, dus de verkoper is overgeleverd aan de eerlijkheid van de kopers en 99 van de 100 zijn eerlijk maar met regelmaat gebeurt het dat de koper het feedbacksysteem gebruikt als chantage middel.



Zorg er maar voor dat kopers ook weer een negatief kunnen krijgen. en/of en misschien wel beter schaf het feedbacksysteem maar af!!!!!!!! dan hebben de slechtwillende kopers in ieder geval een chantage middel minder.



Bericht 3 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

martijn@ebay.com
Community-lid

Het feedback systeem staat niet in dit draadje ter discussie, gelieve "on topic" te blijven. 

ivm tracking: wat als we kopers zouden verplichten om te betalen voor tracking als ze kopersbescherming zouden willen?



Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 4 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

myrtheshop
Community-lid

Nu begrijp ik je vraag wel ('k zie ook dat je mijn vraag verwijderd,


hebt aangezien je jouw vraagstelling hebt aangepast) 😉



Zie nu ook dat ik een nieuw topic/draadje ben gestart?? Doe ik normaal nooit...:^O



Photobucket
Bericht 5 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

myrtheshop
Community-lid



wat zijn de goede en slechte klanten voor kopers en verkopers?



wat zijn de goede en slechte kanten voor van kopers en verkopers?





B-) 😉



Photobucket
Bericht 6 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

stephanthecollector
Community-lid

aangezien mijn antwoord verwijderd is zal ik mij over dit topic verder stil houden.



m.v.g

Bericht 7 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi Stephan

Je berichtje was niet on topic aangezien het over het feedback systeem ging en niet over kopersbescherming. Ik heb het toen vertakt naar een nieuw draadje, maar je hebt me daarop gevraagd om het te verwijderen, wat ik dan ook gedaan heb.

Hierbij wil ik jullie ook even aanmoedigen om draadjes te openen over topics die jullie nauw aan het hart liggen. Voor mij is dat de enige mannier om te weten te komen wat er zich in de ebay.nl wereld speelt. Ook is er mij gevraagd om wekelijks even een rapportje op te stellen met daarin de meest besproken topics van die week (kopjes koffie en winnaars niet inbegrepen ;-)).

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 8 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

stephanthecollector
Community-lid

Je vroeg wat de goede en slechte kanten voor kopers en verkopers zijn, het feedbacksysteem is in mijn ogen een slechte kant voor verkopers, meer wilde ik er niet mee zeggen.

Bericht 9 van 32
laatste antwoord

kopersbescherming

martijn@ebay.com
Community-lid

ok, ik ga mijn vraag verduidelijken: wat zijn de goede en slechte kanten van kopersbescherming

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 10 van 32
laatste antwoord