het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

Voor het eerst sinds anderhalf jaar weer begonnen met verkopen, althans dat dacht ik...eerst ingelezen en rondgekeken...80% van de verkopers blijkt niet meer aktief en ik denk ook 80% van de voormalige kopers. Heb ik een massale uittocht gemist? Eens...

Einde verhaal ebay per 1 juli?

Het wordt globaal steeds leuker... Rechtstreeks buiten Europa kopen kan soms goedkoper zijn, maar er zijn wel wat punten om rekening mee te houden. Vooral omdat vanaf 1 juli geen vrijstelling meer geldt voor douanekosten. Vanaf 1 juli 2021 gelden er ...

Geblokkeerd

Van de ene op de andere dag heeft Ebay mij geblokkeerd als verkoper omdat ik volgens hun EEN GEVAAR BEN VOOR ANDERE EBAY GEBRUIKERS”het vreemde is dat ik me van geen enkel kwaad bewust ben en ik krijg niet de informatie waarom ik niet meer mag verkop...

Overboden pop-up

Weet iemand toevallig hoe je die pop-ups van overboden items kan stop zetten. Want ik word gek van die constante herinnering, zelfs als ik de iems op verbergen zet in de lijst blijft het maar komen. Dus, weet iemand het antwoord daarop?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 80 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Margeregeling buitenland handel drempelbedrag

Ik verkoop door heel de EU. Ik krijg een mail van eBay dat ik een Duits BTW nummer moet opgeven omdat ik mogelijk over de 10.000 euro omzet heb. Aangezien ik handel in marge producten en deze uitgezonderd zijn voor de calculatie van dit drempelbedrag...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 188 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Vernieuwde verkopershub of wat dan ook

Hoi, Ben ik de enige die erg ontevreden is met de nieuwe weergave van eBay?Kan totaal niet zien wie er nog aan het bieden is wat normaliter gewoon zichtbaar was.Zeker als je kopers hebt die een week of 2/3 alles volgen en blijven bieden erg lastig..I...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 151 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Nog steeds geen invoerkosten inbegrepen in de prijs??

Beste, het is waarschijnlijk de 1ste keer dat ik iets post op het ebay forum. Ik gebruik het al +- 10jaar.Sinds 1 juli dit jaar is er op alles invoerkosten op de spullen die je koopt van buiten de EU. Zelfs voor kleinigheden van bv 1 euro, heb je sow...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 126 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay redirect

Ik word de laatste tijd steeds door Ebay lastig gevallen met "Congratulations, you Won!"-redirecting. Mensen zeggen dan: "je bent geinfecteerd".Maar hoe kan het dat steeds als ik alles weer schoonmaak en terugga naar Ebay het weer van voren af aan be...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 259 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Waarom de app zo promoten?

Ik zie dat hier al jaren niks is gebeurt...Maar ga toch de vraag stellen:Waarom de app zo promoten terwijl je via de standaard site veel meer kunt instellen?En deze Community is niet te bereiken via de app.En ik ben belazerd, maar wou niet de zoveels...

Waar is Customer Service gebleven

Al enige jaren ondervind ik technische problemen met mijn account die ik regelmatig aankaart bij de customer service (India ??). Sinds eind vorig jaar wordt er totaal niet meer gereageerd op mijn verzoeken en ook op de lopende verzoeken komt geen sta...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 248 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos