op 09-04-2006 13:17
op 10-11-2010 15:26
Leden met een feedback minder dan 10 mogen maar maximaal 10 berichten plaatsen per dag!
Tja, inderdaad, daar kwam ik de 1e dag van forumverandering ook meteen achter! Alleen toen mocht ik de volgende dag, de dag daarna en de dag daarna en de dag daarna (enz) ook niet meer posten. Dat werkte nog niet echt naar behoren dus, en ik had geen zin om hierover te gaan mailen met ebaymedewerkers. Dus toen dacht ik: ajuu paraplu, er zijn duizenden fora te vinden, waar ik heerlijk onbeperkt kan zitten zwetsen.
En tuurlijk weet ik ook dat ebay niet bedoeld is als forum, maar een commerciele en nog iets beginnend met een c en eindigend op orrupte en inconsequente site is, vandaar dat ik ook geen zaken meer wil doen op ebay. En toen zag ik een muisje ineens met een ander acc oppoppen en een beschermendekoper driftig FB opkopen, waarvan ik meteen al dacht: ben benieuwd hoe lang ebay dit door laat gaan. Ik heb overwogen hetzelfde te doen, maar dat werd me te veel van het weetikveelwat, want ook paypal wil ik absoluut niet meer gebruiken! Dat was dan mijn positieve bijdrage omtrent deze organisatie voor dit jaar. Maar verder ben ik dik tevreden hoor :8}
op 10-11-2010 15:39
Wat heb je dat weer treffend neergezet, ik ben het helemaal met je eens.
Ook wil ik nog even iedereen er aan herinneren hoe geweldig PayPal is en dat je daar zo gemakkelijk en heel veilig mee kan betalen. En het is ook nog gratis.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
op 10-11-2010 16:07
op 10-11-2010 16:54
Die limiet is echt belachelijk
op 10-11-2010 20:18
Hoi jongens laat me even weten wie er in de lijst moet komen van de niet gelimiteerden? ik vandaag net de toestemming gekregen om sommigen onder jullie die limiet te laten negeren
Dan ben ik wel weer benieuwd met wie die "jongens" zijn, die mogen bepalen wie limietloos mag posten ?:|
op 10-11-2010 20:39
Ben ik ook wel benieuwd naar! Kom op Martijn! die belachelijke regel moet gewoon afgeschaft worden en het forum voor iedereen onbeperkt toegankelijk en niet een"paar"
op 11-11-2010 01:11
Ik tel onder de tien leden die hier nog wel eens wat bijdragen er drie die onder de tien zitten.
Dat lijkt me dan niet zo moeilijk vast te stellen.
Moeten wij, de jongens, nu gaan vaststellen wie van de drie voorgedragen mag worden voor het negeren?
Zet mijzelf dan maar op 1.
En de andere twee op 2 en 3.
op 11-11-2010 09:27
Hoi,
Ik ben degene die beslist wie op dat lijstje komt.
Tot nu toe heb ik kopersbescherming, karelappel! en shayna-maidela op het lijstje staan, wie heb ik over het hoofd gezien? Alvast mijn excuses hiervoor.
op 12-11-2010 20:25
op 12-11-2010 20:27