annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onduidelijkheid emails verkopers

Het valt mij op dat na aankoop van een artikel de verwarring in de mails van de verkopers erg groot is.

Als je een object gewonnen hebt krijg je diverse mails daar over in de loop van de tijd. Nu valt het mij op dat de mails soms van verschillende afzenders komen of met onduidelijke onderwerpen zijn, daardoor wordt het onoverzichtelijk welke mail nu bij welk object nummer hoort.

Ik heb af en toe een tiental aankopen lopen en heb dan veel tijd nodig  al die mailtjes uit te sorteren.

Is het niet mogelijk dat de verkopers in het onderwerp van ieder mailtje het object nummer te vermelden zodat het geheel wat overzichtelijker wordt.

Heb je een probleem? even geduld dan want vaak lost een volgend probleem het vorige op.
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Heb je een probleem? even geduld dan want vaak lost een volgend probleem het vorige op.

Even afwachten dus....

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

De meeste emails die een koper ontvangt worden niet door de verkoper gestuurd maar door het eBay systeem. Ze zijn inderdaad vaak erg onduidelijk en bevatten misleidende informatie over bescherming en dergelijke.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord