M'n "hondje" aan't begeleiden..gaat niet goed, struikelt over eigen poten..tis zijn tijd geworden, 14 jaar ...we hebben hem 4 jaar geleden uit het asiel gehaald...dat is wel een goed gevoel, morgen "strakkies dus" maar even dierenarts bellen, tis mooi geweest!
Hoi Myrthe.. schrik me rot.. heb met je te doen hoor meis!
'k hoop dat de dierenarts hem nog hulp kan bieden zodat ie hopelijk weer snel opknapt..
't is natuurlijk al een hele leeftijd 14.. weet zeker dat hij mooie jaren gehad heeft bij je..
geef m veel knuffels en leg m op een warme deken dat ie niet uit kan glijden of struikelen..
en nogmaals sterkte:-x
Lief van je Andre, denk echt dat goed geweest is...tis een kanjer van een hond..wil hem niet laten lijden, je ziet dat hij op is. We hebben het goed gehad saampies:-x
Sterkte myrth ook van mijn kant.
Een dier laten lijden is ook niet goed.
Ik heb vroeger ook mijn hond moetenm afgeven.
Dat doet pijn.
En nu zit ik mijn eigen te ergeren over mijn tv die het gisteren begeven heeft.
Is niet meer te repareren.
Dus er moet een nieuwe tv komen.
En ivm mijn ogen word het weer een tv van 107 cm.
ROBJ€
een euro is pas een euro
als ROBJ er voor staat.
ROBJE
Je kunt pas van iemand anders
houden als je van jezelf houdt.
Ben misschien iets te voorbarig geweest met mijn posting maar was zo geschrokken, door zijn omvallen/ineen zakken etc..dat ik echt dacht dit duurt niet lang meer.
Eerst tot 10 tellen en dan posten pfffff
Dierenarts nog niet gezien...
struikelt en valt nog wel maar hij slaapt en eet goed..nou ja, wordt vervolgd, wie weet kunnen we hem nog een tijdje bij ons houden, zoniet heb ik maar daar al mee verzoend hoor, hij heeft het goed gehad (al zeg ik hetzelf);-)