annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

~Waar ben jij mee bezig? ~

Tja, ik lees nu wel even de prikborden, maar eigenlijk was ik bezig met....
Image hosting by Photobucket
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 1 van 10.306
laatste antwoord
10.305 ANTWOORDEN 10.305

Bezig met wakker worden 🙂

Photobucket

...veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met wazige ogen naar het grote zitten uit te kijken...
Bericht 8691 van 10.306
laatste antwoord

Oefeningen klaar, dus nu onder de douche 🙂

Photobucket

...veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met wazige ogen naar het grote zitten uit te kijken...
Bericht 8692 van 10.306
laatste antwoord

Bezig met een beetje balen. Ik heb net de boeken besteld voor mijn zoon. Hij gaat binnenkort naar het vervolgonderwijs. Boeken zouden gratis zijn. Ja ja, met uitzondering van woordenboeken en de bosatlas. Dat gaat ons (met borg erbij) alsnog 210 euro kosten. Wat zou het wel niet gekost hebben met die andere boeken erbij, denk ik maar.

Photobucket

Bericht 8693 van 10.306
laatste antwoord

Ik zou die woordenboeken en atlas op MP oid zoeken en aanschaffen,

en de andere boeken erbij,ong 3 x t bedrag wat je neerzet

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 8694 van 10.306
laatste antwoord

700 euro dat moets ik vorig jaar betalen incl. de bosatlas
speciale rekenmachine heb ik op marktplaats gekocht.

dromen

dromen
Bericht 8695 van 10.306
laatste antwoord

nu 7,50 verzendkosten, borg rekent onze school niet..

dromen

dromen
Bericht 8696 van 10.306
laatste antwoord

google staat vol met berichten over die borgsom:O Daar is wel een en ander mee vandoen..
http://www.ad.nl/binnenland/3317574/Boosheid_over_borg_gratis_schoolboeken.html

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 8697 van 10.306
laatste antwoord

Ik heb alles al besteld, niet eens gedacht aan bol.com of marktplaats :8}

De rekenmachine (ook een speciale) moet nog, de tekendoos moet nog, de gymkleding ook nog. Op de introductiedag moet hij al minstens 30 euro meenemen voor borg schoolpas (10 euro) en de gymkleding (20 euro).

Photobucket

Bericht 8698 van 10.306
laatste antwoord

maar gaat hij naar de 1e ? dan heeft hij toch nog niet de atlas en rekenmachine nodig (althans niet die speciale)

schoolpas is standaard, net als kluisje evt.
maar gymkleding??? die koop je toch zelf

dromen

dromen
Bericht 8699 van 10.306
laatste antwoord

Ze hebben voorgeschreven gymkleding, ben benieuwd tot welke klas eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat er op een bepaalde leeftijd gezegd wordt: ik trek aan wat ik aan wil trekken!

Van de school kreeg ik een inlogcode. Die voer je in bij desbetreffende boekhandel. Dan moet je klas en schooltype invoeren en dan komt de lijst, met atlas en rekenmachine (wel 1 die de school voorschrijft, een casio nog wat, dus niet echt een speciale, die komt inderdaad later meen ik, een grafisch rekenmachine geloof ik).

Oja, dat kluisje zit er ook nog bij. Het borggeld vind ik een normale zaak. Het is net weer een beetje meer stimulans om zuiniger te zijn op je boeken. Nu nog iets bedenken dat hij dat ook zo ziet. Misschien hij de helft terug krijgen en/of laten betalen als hij er niets voor terug krijgt.

Photobucket

Bericht 8700 van 10.306
laatste antwoord