annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

Re: RONDJE VOOR DE HELE TENT!

jij ook een fijne avond en tot volgend jaar! 🙂

Photobucket
Bericht 31961 van 37.118
laatste antwoord

Volgens mij stond de boel hier al open hoor Alice..je was jammer genoeg zelf vaker afwezig...

Maar door de uitleg dat wij zo lekker klef waren, dat daardoor mensen misschien wel wegblijven en zich een indringer voelen..wordt het indd ineens drukker...dus je zal wel gelijk hebben.

Mbt jouw uitleg over het groepsdraadje, zat niemand op te wachten, aangezien diegene die dit groepsdraadje niet kennen, geen idee hebben waar je het over hebt, dus niet gepast om dat hier ineens neer te zetten, NIKS met openheid te maken, dit gaat ten koste van iemand anders, die dat draadje met alle goede bedoelingen heeft geopend en die geef jij nu een flinke sneer..door te beweren dat er geen openheid heerst, terwijl jij daar 1,5 jaar aan het posten bent geweest.. daar voel ik me nu, niet zo lekker bij!

Fijne tijd nog op het prikbord & alle beste wensen!

Geldt trouwens voor alle lezers/posters op het prikbord;-)

Nog ff Myrthe, even ouwe rommel opklaren voor het nieuwe jaar begint...

1. Het woord "klef" is niet door mij gebruikt. Is ook geen synoniem voor close.

2.Iedereen weet dat je een groep kunt vormen, daar is nix geheimzinnigs aan, ebay geeft daar gelegenheid voor, hoezo "niet gepast om dat hier ineens neer te zetten"  ?:|

3.Jij vroeg me dingen en ik gaf daar antwoord op, heb niks "onbetamelijks" of privédingen naar buiten gebracht, alleen mijn mening.

4 Ik heb geen sneer gegeven aan iemand en ik beweer niet dat er geen openheid is; daar heerst wél openheid, voor een selecte groep.

Dat is ook de bedoeling van zo'n groep, maar ik hou meer van de openbaarheid op de gewone PB.

Vandaar dat ik eruit gestapt ben.

5.Jullie waren ineens verdwenen van de PB, vrijwel zeker afgesproken per 1 dec. - zo doorzichtig -  en ik had geen zin om speciaal naar de groep te gaan om iemand te spreken.

6. Duss...blijf ik in het rondje, niet zóveel, heb ook nog een RL you know, maar vind het wel geinig, dat er nieuwe mensen in t rondje bijkomen en dat jullie tweeën er na 4 weken ook weer zijn, leuk toch?

Dit is het laatste wat ik erover zeg, take it or leave it.

Fijne jaarwisseling, en dat meen ik  :-x

Photobucket
Bericht 31962 van 37.118
laatste antwoord

happy NewYear!

Photobucket
Bericht 31963 van 37.118
laatste antwoord

Bericht 31964 van 37.118
laatste antwoord

allemoal veul geluk in tuk en een gezond 2012 hopenlijk wordt dit jaar een gezellig jaar!

Bericht 31965 van 37.118
laatste antwoord

volgens mij is iedereen hier aan het bijkomen van de jaarwisseling het is nog leger dan normaal :^O

Bericht 31966 van 37.118
laatste antwoord

heeeeeee, dat lukt ook Monica :^O

alleen ik moet het met de linkermuisknop doen

Klopt, ik bedoel ook met de linkermuisknop.

Bericht 31967 van 37.118
laatste antwoord

Reminds me of you

G'avond allemaal B-)

Photobucket
Bericht 31968 van 37.118
laatste antwoord

http://www.loesje.org/files/posters/big-NLnl9801_1.jpg

http://wijn.blog.nl/files/2011/09/1270640409Wijn-15.jpg

Photobucket