annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

Re: RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Ik weet nog dat ik je eigenlijk leerde kennen op de borden omdat jij es een draadje geopend had over kerst, dat je er niks aan vond enzo 😛

ik geef niet veel om kerst, maar de hele family bij elkaar is altijd super dan 😄

Photobucket
Bericht 31531 van 37.118
laatste antwoord

December is inderdaad een gezellige maand 🙂 maar ben altijd super blij als dat weer voorbij is ... dan komt er eindelijk weer meer licht :-x

Bericht 31532 van 37.118
laatste antwoord

ik ook hoor, ik verlang altijd ook weer naar 8 januari, hehe, alles weer normaal en óp naar het voorjaar.

morgen de kortste dag en dan gaat het weer de goeie kant op B-)

Photobucket
Bericht 31533 van 37.118
laatste antwoord

meer licht, meer warmte, meer kleur en opweg naar de zomervakantie ... heerlijk vooruitzicht dus

Bericht 31534 van 37.118
laatste antwoord

Ik weet nog dat ik je eigenlijk leerde kennen op de borden omdat jij es een draadje geopend had over kerst, dat je er niks aan vond enzo 😛

ik geef niet veel om kerst, maar de hele family bij elkaar is altijd super dan 😄

Dat klopt helemaal dat is alweer een paar jaar geleden en eigenlijk vind ik dat nog steeds, ik vind het een beetje een over the top gegaan feest die alang niet meer betekent waar het ooit eens om ging! Nu ben ik niet gelovig ofzo maar ook voor ons was kerst vroeger meer een feest van bezinning en familie nu is het een feest voor de winkeliers en het tegen elkaar opbieden van wie de mooiste en duurste cadeau's geeft dan denk ik kijk eens om je heen en zie de armoede zelfs in NL, begrijp me niet verkeerd ik gun iedereen van alles maar een beetje minder mag ook wel denk ik dan!

Goedemorgen trouwens :^O

Bericht 31535 van 37.118
laatste antwoord

een beetje over de top, ja, dat vind ik ook hoor.

Aan kado's doen we niet, daar hebben we Sint voor en ik laat me niet door de media en de winkeliers in de kerststress sleuren.

't Gaat om de gezelligheid, he?

Morning en koffie 

Photobucket
Bericht 31536 van 37.118
laatste antwoord

Ik vind het inderdaad vooral om gezelligheid gaan en al die lichtjes overal dat vind ik dan wel weer leuk! wij kijken standaard met kerst naar de film a christmas carol maar dan de uitvoering van de Muppets, we zijn daar 20 jaar geleden mee begonnen en iedere kerst komt de film weer tevoorschijn:^O gezellig een hapje op tafel en een drankje!

cadeau's doen we niet echt aan alhoewel ik dit jaar wel wat voor vaders heb gekocht:^O

Bericht 31537 van 37.118
laatste antwoord

http://i35.photobucket.com/albums/d171/createek/smiles/sm-KKB.gif?t=1317998802

geen externe link meer :p
Bericht 31538 van 37.118
laatste antwoord

22:-p

geen externe link meer :p
Bericht 31540 van 37.118