annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

Re: RONDJE VOOR DE HELE TENT!

ik snap het niet! wat is hier mis mee? is er bij ebay iemand zo groot die dat ff wil komen uitleggen?????

Bericht 29601 van 37.118
laatste antwoord

of gaat het om "van onder genomen":O als dat zo is dan moeten ze zich de ogen uit de kop schamen dan hebben ze dat dus dubbelzinnig opgevat!

Bericht 29602 van 37.118
laatste antwoord

Al jarenlang bestaat dit draadje en al jaren lang wordt er gezellig gekletst en slap geouwehoerd en nooit is dat een probleem geweest tot aan een paar maand geleden toen begon het gedonder en mocht er ineens niets meer.

Dit heeft niets met forumbeleid te maken maar dit is puur pesterij!

het rondje is bij uitstek een draadje waar in alle redelijkheid alles gezegd kon worden tegen elkaar mar waar vooral veel gelachen werd.

Helaas is dit alles niet meer toegestaan, kijk je hoeft het niet met iedereen eens te zijn zeker niet in dit draadje maar je behandelt wel iedereen zoals je zelf ook behandelt wilt worden en ja er zijn in het verleden wel eens harde woorden gevallen maar dat moet kunnen.

Ik zou met nadruk willen verzoeken de schorsing van Ingrid met onmiddelijke ingang op te heffen want ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat zei nooit en dan bedoel ik echt nooit iemand bewust of onbewust heeft gekrenkt met een posting en/of een regel heeft overtreden!

Ik durf daar mijn handen voor in het vuur te steken dus daarom!

Ing terug!!!!!!

Bericht 29603 van 37.118
laatste antwoord

Doe je dit ook voor mij Step (mocht ik geschorst worden) B-) :^O

Dit is indd te maf voor woorden...wel lekker rustig ]:) :-x

Photobucket
Bericht 29604 van 37.118
laatste antwoord

Ja natuurlijk doe ik dat ook voor jou! wat had jij gedacht!! ik kan niet tegen onrecht dan wordt ik giftig en moet ik oppassen met wat ik zeg, maar tot nu toe heb ik het netjes gehouden!

Bericht 29605 van 37.118
laatste antwoord

I will be 😉

Photobucket
Bericht 29606 van 37.118
laatste antwoord

zet gewoon een bakkie neer!

Bericht 29607 van 37.118
laatste antwoord