annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

Re: RONDJE VOOR DE HELE TENT!

:^O cobra

Ab is met vakantie, nog zeker 1 weekB-)

geen externe link meer :p
Bericht 23761 van 37.118
laatste antwoord

abRUPT of corRUPT :^O

Photobucket
Bericht 23763 van 37.118
laatste antwoord

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemorgen/animaatjes-goedemorgen-45359.gif

Bericht 23764 van 37.118
laatste antwoord

Hallo allemaal!!! allemaal een fijne dag gewenst.

Ik heb besloten om mijn account bij ebay te beeindigen het is het me allemaal niet meer waard, ik wist niet dat men in de verzamelwereld warin ik actief ben zo haatdragend kon zijn en oneerlijk, ik heb ten kosten van bijna alles tot nu toe mijn 100% score weten te behouden maar dit heeft me veel tijd en geld gekost en vandaag kreeg ik weer een mailtje waarvan ik de inhoud maar even voor mezelf houd maar ik ben het nu spuugzat.

Ik ga binnenkort mijn account op non-actief stellen en wacht de lopende zaken af en als alles is afgewikkeld dan bestaat dit account niet meer.

Jullie zijn dan nog niet van me af hoor:^O ik open waarschijnlijk dan wel een nieuw account en zal hier dan wel weer posten.

Bericht 23765 van 37.118
laatste antwoord

abRUPT of corRUPT :^O

beide:^O

step: wrom moeilijk doen als t makkelijk kan,

je stopt gewoon met aanbieden

http://i35.photobucket.com/albums/d171/createek/pb%20good%20morning/goodmorning1-1.jpg?t=1312184673

geen externe link meer :p
Bericht 23766 van 37.118
laatste antwoord

en dat is dus wat ik eigenlijk niet wil maar onder dit huidige account kan dat blijkbaar niet meer dus vandaar de omweg

Bericht 23767 van 37.118
laatste antwoord

ik vermoei jullie er ook verder niet meer mee, ik wilde eigenlijk alleen even zeggen  dat het kan zijn dat ik binnenkort even niet meer kan posten omdat mijn account dan op non-actief staat.

Bericht 23768 van 37.118
laatste antwoord

neem je toch een andere accont, heb er hier ook 4 lopen.

Bericht 23769 van 37.118
laatste antwoord

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 23770 van 37.118
laatste antwoord