annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

Re: RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Bij is het wel grijskleurig, maar met CTRL+V , shift+insert en bewerken in de browser en dan plakken is het geen probleem.

Als die bij mij zwartgekleurd is dan plakt die het plaatje niet maar de voorgaande text wat nog op het klembord zit...

Er zitten dus gewoon verschillen in de pc's ergens...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 10061 van 37.118
laatste antwoord

Bij is het wel grijskleurig, maar met CTRL+V , shift+insert en bewerken in de browser en dan plakken is het geen probleem.

Als die bij mij zwartgekleurd is dan plakt die het plaatje niet maar de voorgaande text wat nog op het klembord zit...

Er zitten dus gewoon verschillen in de pc's ergens...

Ik denk dat er ook verschil in is, welke Os/windows gebruikt wordt.

Bericht 10062 van 37.118
laatste antwoord

Blijkt wel dat al die veranderingen van Ebay niet voor iedereen even goed uitpakken, ik blijf vinden dat het een volledig nutteloze verandering is en in mijn ogen niets toevoegt, ok sommige dingen gaan wat sneller nu maar qua overzicht vond ik het vorige format toch beter.

Bericht 10063 van 37.118
laatste antwoord

Ik heb het bij windows 2000 en XP inderdaad niet nu ik het even snel bekeken heb maar vista wel, dan zal dat het wel zijn ja...

Bericht 10064 van 37.118
laatste antwoord

Ik heb het bij windows 2000 en XP inderdaad niet nu ik het even snel bekeken heb maar vista wel, dan zal dat het wel zijn ja...

Ik gebruik op de

Desktop Windows 7 Premimun Home 32 bits

Laptop Windows 7 Premium Home 64 bits

En het werkt nu op albeide goed, zowel in IE en FF

Bericht 10065 van 37.118
laatste antwoord

Dus gewoon ff vragen bij de mensen welk OS systeem ze hebben om daarop een goede uitleg te geven hoe een afbeelding te plakken...

S. S. Skater

Bericht 10067 van 37.118
laatste antwoord

Griiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssss

ff

de

onderste

en

thankjoe

Bericht 10068 van 37.118