annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Quiz Thread

Een nieuwe thread die misschien de duizend kan halen.

Gebruiksaanwijzing: hieronder komt een quizvraag. Iedereen kan meedoen. De eerste die het juiste antwoord plaatst, mag als volgende een vraag stellen. Enzovoort.
Houd je van kwis, speel dan mee!
Bericht 1 van 9.964
laatste antwoord
9.963 ANTWOORDEN 9.963

Quiz Thread

#..471 en #..475
Ik had de stad niet herkent, maar het was ieg in een grote stad, gezien de afmetingen van het terrein (schaal staat erbij vermeld) en de omgeving op de inzetfoto. Eerst nog even zitten denken aan een soort paleis oid ivm die mooie aanleg rond het gebouw rechtsboven, maar daar was de rest van de tuin (hoewel de aanleg daarvan frans aandoet) niet netjes genoeg voor.
Vervolgens bedacht dat een begraafplaats ook zoveel kleine perkjes en paden heeft.
Dan blijven er idd weinig begraafplaatsen over en gezien de maat niet in Nederland. Ben daarom maar meteen in Parijs gaan zoek naar de luchtfoto van deze hele bekende "laatste rustplaats". En dat was dus bingo.

Lastiger wordt het bedenken van een nieuwe vraag.
Die komt later.

Cor

Cor

Bericht 5341 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Nieuwe vraag (een makkelijke):
Als ik mijn dochter zie wegfietsen met een lange sjaal om, dan moet ik altijd met wat angst denken aan ....
Welke naam hoort op ....

Cor

Cor

Bericht 5342 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

ET

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/eb/ET_Moon.jpg/200px-ET_Moon.jpg Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 5343 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Als ik mijn dochter zie wegfietsen met een lange sjaal om, dan moet ik altijd met wat angst denken aan ....

Jack the Ripper
Bericht 5344 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Jack the ripper is geen "strangler" Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 5345 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

ET had ook geen sjawl om
Bericht 5346 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

de marsupilami (of zoiets, dat vriendje van Guust Flater)
Bericht 5347 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

De Marsupilami hoort bij Robbedoes, niet bij Guust Flater. (Muggenzifterij, ik weet het.) De combinatie strips en lange sjalen doet mij onmiddellijk denken aan Professor Ambrosius. Is wel een griezelstrip, maar vast niet de reden van Cors angst.

Bericht 5348 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

een ongeluk..sjawl tussen het wiel
Bericht 5349 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Nog niet het goede antwoord gezien, het heeft ieg niets met strips te maken maar met de bikkelharde realiteit.
Emilie zit op de helft ....

Cor

Cor

Bericht 5350 van 9.964
laatste antwoord